خادمان کرمانشاهی در اولویت خدمت‌رسانی به زائران اربعین
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار؛ سرهنگ علی یوسفی‌راد مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اسکان زائران اربعین حسینی(ع) از طرف استانداری به سازمان اردویی راهیان نور واگذار شده است اظهار داشت: مسئولیت اسکان زائران به سمت کربلا و در زمان بازگشت به این سازمان محول شده است که از تمام ظرفیت‌های استان در این راستا استفاده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه از تمام امکان اقامتی استان از جمله ادارات، هیئت‌های مذهبی، مساجد و اماکن مورد نظر خیران در این راستا استفاده می‌شود، گفت: مکان‌های تجمع زائران از جمله ورودی شهر کرمانشاه، کنگاور، صحنه، کرمانشاه و خروجی اسلام‌آباد غرب رصد می‌شود و تمهیداتی برای هدایت زائران در این مکان‌ها اندیشیده می‌شود.

,

یوسفی‌راد با اشاره به اینکه تمام مکان‌های در نظر گرفته شده در استان با هماهنگی سازمان اردویی ساماندهی و سازماندهی می‌شود، افزود: در میادین اصلی شهر، ترمینال‌ها، محل‌های صدور ویزا و محل‌هایی که احتمال حضور زائران بیشتر است خادمانی برای هدایت و راهنمایی زائران به سمت محل اسکان مستقر هستند.

,

وی با بیان اینکه تمام خادمان سازمان راهیان نور در اربعین امسال در نقاط مختلف استان کرمانشاه آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند، خاطرنشان کرد: تمام ظرفیت خادمان راهیان نور از اقشار و گروه‌های سنی مختلف آماده خدمت‌رسانی و اداره موکب‌‌های نزدیک اردوگاه‌ها هستند.

,

یوسفی‌راد با اشاره به اینکه با توجه به بسترهایی که در عراق و ایران فراهم شده حضور بیش از سال‌های گذشته زائران در اربعین امسال پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: امید داریم ملت ایران با اعتقاد و ایمان به عاشورا و اربعین حسینی(ع) همچون سنوات گذشته حضور باشکوهی را در این مراسم معنوی داشته باشند.

]
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تمام ظرفیت خادمان استان کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین به کار برده می‌شود.