دولت و مجلس با عزم ملی بحث درمان در جامعه را پیگیری کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا   به نقل از  خاورستان  محمدعلی مهدی نژاد فرماندار شهرستان بشرویه در جلسه شورای ادارای این شهرستان با اشاره به شعار سال با نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بیان کرد:امروز اقتصاد در تمام دنیا حرف اول را می زند و در ایران نیز بعد از مسائل معنوی و فرهنگی مورد توجه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  خاورستان ,

وی ضمن بیان اینکه در حال حاضر انقلاب اسلامی موجب هجمه همه جانبه دشمنان قرار گرفته است اظهار داشت:برای خروج از این مشکلات می طلبد که باعزم ملی و مدیریت جهادی و با همکاری ملت و مسئولین در این راستا تلاش نماییم.

,

مهدی نژاد بااشاه به اینکه دشمنان انقلاب و اسلام امروز یک جنگ تمام عیار و در همه ابعاد خصوصا در زمینه اقتصادی به راه انداخته اند تاکید کرد:تمامی مسئولین باید در این راستا همت خود را بیش از پیش نمایند.

,

فرماندار بشرویه افزود: امیدواریم همه مسئولین در سطح کشور و حتی شهرستان خود را وقف مردم و نظام نمایند و در آینده ای نه چندان دور ایران چون گذشته بر این مشکل نیز پیروز شود.

,

وی در خصوص بحث اجرای هدفمندی یارانه ها گفت: در این خصوص زمینه به خوبی فراهم شده است و آمادگی کامل برای اجرای این موضوع مهم را نیز داریم.

,

مهدی نژاد ضمن اشاره به آغاز هفته سلامت به زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

,

فرماندار بشرویه بحث سلامت را یک مسئله اساسی در سطح کشور و حتی دنیا دانست و اظهار داشت: خوشبختانه دولت نیز در زمینه بهداشت و درمان اراده کرده تا مشکلات این زمینه را رفع کند.

,

وی با بیان اینکه بحث درمان در جامعه و خصوصا در افرادی که درآمد رو به پایین فشار می آورد بیان کرد: دولت و مجلس با عزم ملی باید این مشکل را برای مردم حل نمایند.

,

مهدی نژاد ضمن اظهار امیدواری جهت راه اندازی نمایندگی ثبت اسناد در بشرویه تاکید کرد:با توجه به اینکه بشرویه قطب کشاورزی استان می باشد و ضمن توجه به خشکسالی های پی در پی بیشترین فشار و ضربه به پیکر کشاورزان وارد شده است لذا باید اداره آب یا نمایندگی آن در شهرستان راه اندازی شود.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار شهرستان بشرویه ضمن اشاره به فشار زیادی که بحث درمان بر اقشارد کم درآمد وارد می کند از مسئولین خاست تا به این بخش توجه ویژه ای نمایند.