طرح جدید تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی در لبنان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سناباد نیوز، فعالان سیاسی لبنان به همراه مردم این کشور در بیروت جمع شدند و طرح جدید تحریم کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی را کلید زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سناباد نیوز,

 

,

پایگاه اینترنتی خبرگزاری الجزیره با اشاره به این موضوع نوشت: در همین راستا، فعالان لبنانی در اقدامی جالب به ساخت یک اپلیکیشن برای گوشی‌های همراه، به منظور شناسایی کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی و متعاقبا تحریم آن دست زند. 

,

 

,

کمپین تحریم محصولات رژیم صهیونیستی از سال 2002 با هدف اعتراض صلح آمیز به اشغالگری صهیونیست ها در فلسطین و دفع نفوذ فرهنگی و اقتصادی آن ها شروع به فعالیت کرده است.

,

 

,

یکی از فعالان سیاسی حاضر در این گردهمایی در رابطه با اپلیکیشن تحریم گفت: از آنجایی که بیشتر مردم نمی دانند چه چیزی را باید تحریم کنند، این اپلیکیشن به آن ها کمک شایانی خواهد کرد.

,

 

,

یکی از محصولاتی که در لبنان به شدت تحریم شده است، محصولات شرکت کوکا کولا است، اما برخی از احزاب سیاسی با این تحریم مخالفت کرده اند!

,

 

,

در همین رابطه یکی از حامیان تحریم محصولات رژیم صهیونیستی گفت: ما در مقابل اسرائیل راهپیمایی برپا می کنیم تا اعتراضمان را نشان دهیم، اما همزمان با نوشیدن نوشابه های کولا کولا در حال حمایت از آن ها هستیم.

,

 

,

الجزیره در پایان نوشت: در لبنان همچنین فیلمی به نام «حمله» که بیشتر بخش هایش توسط کارگردان لبنانی در تل‌آویو فیلم برداری شده بود، تحریم شد.

,

 

,

انتهای پیام/رض

]
فعالان لبنانی در اقدامی جالب به ساخت یک اپلیکیشن برای گوشی‌های همراه، به منظور شناسایی کالاهای ساخت رژیم صهیونیستی و متعاقبا تحریم آن دست زند.