20هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار بیمه های کشور قرار می گیرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ ابوالفضل حسن بیگی در آیین تقدیر و تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه شهرستان دامغان در سال 95 به میزبانی تالار همایش های دانشگاه دامغان اظهار داشت: این میزان اعتبار باهدف کمک به تقویت اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور خواهد بود که با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی اختصاص پیدا کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان,

وی اضافه کرد : نگاه مجلس دهم به حوزه سلامت کشور یک نگاه مثبت بوده و تمام تلاش ها در کمک به رفع کمبودها و تامین اعتبارات و خروج از مشکلات در حوزه سلامت و همراهی با دولت و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.

,

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پزشکان ضامن سلامت جامعه هستند افزود : پزشکان امنیت روحی بیماران را تامین می کنند و فرشتگان نجات هستند که نقش مهم و اساسی در نجات بیماران دارند.

,

وی خاطر نشان کرد : ما پزشکان بسیار متهدی داریم که وظیفه اصلی خود را حفظ سلامتی هم نوعان خود می دانند و وجودشان برای داشتن جامعه پویا و سالم می تپد و آن را یک امری حیاتی می دانند.

,

حسن بیگی اضافه کرد : روز پزشک فرصتی بوده که بتوانیم از خدمات و زحمات پزشکان و این سپید جامگان که با علم و دانش و در اوج و فروتنی بیماری را از جان انسان ها دور می کنند تقدیر و تجلیل کنیم.

,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن هفته گرامیداشت دولت افزود : هفته دولت ، دفاع از نظام و تمامیت مملکت و حیثیت ملی کشور است.

,

وی اضافه کرد : همه ما وظیفه داریم از دولت حمایت کنیم تا بتواند طرح ها و برنامه های خود را به خوبی اجرا کند و هفته دولت نیز فرصتی را فراهم می کند تا دولت بتواند خدمات و تلاش های خود را به مردم ارائه کند.

,

حسن بیگی یاد آورشد : امروز به برکت خون پاک شهدا و رهبری های امام راحل 150هزار دانشمند در بخش های نانو ، هستهای و پزشکی داریم که باید بگوییم با داشتن چنین انسان های نخبه توانستیم به موفقیت ها و دستاورد های بسیار خوبی در سطح ملی و بین المللی نائل آئیم.

,

, ,

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند در منطقه است اظهار داشت : همه کشورهای منطقه به قدرتمند بودن جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند و بیان می کنند ایران اسلامی امروز یک کشور قدرتمند است و قدرتمند باقی خواهد ماند.

,

وی تصریح کرد : با وجود قدرت بسیار بالای جمهوری اسلامی ایران است که کشورهای منطقه در مقابل جمهوری اسلامی و ملت ایران زانو می زنند و به ما و کشورمان احترام می گذارند.

,

حسن بیگی با اشاره به عهدی آمریکا در بحث برجام افزود : آمریکا و متحدان او باید بدانند ایران برای همیشه ایران است و ایران خواهد ماند و آمریکا باید دست از بد عهدی خود در بحث برجام بر دارد و تا زمانی که این کار خود را ادامه دهد ، نظام و ملت ایران نسبت به رفتارها و کردار آمریکا بی اعتماد خواهد بود.

,

وی یاد آورشد : تا زمانی که آمریکا خوی استکباری داشته باشد شعار ملت ایران که شعار مرگ بر آمریکا است تدوام پیدا خواهد کرد و این شعار تاریخی از ذهن ملت ایران پاک نمی شود.

,

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد : شعار مرگ بر آمریکا جوانان ما زنده خواهد کرد و با این شعار بوده که ملت ایران ترس و واهمه ای از آمریکا و همراهان او ندارند و با تلاش و جدیت تمام اهداف و کارهایشان را ادامه می دهند و به دشمنان خود باج نمی دهند و ترس و اهمه ای ندارند.

,

وی خاطر نشان کرد : ما افتخار می کنیم که یک ایرانی هستیم و ایرانی خواهیم ماند و با این دیدگاه خود توانستیم به اهداف خود در تمامی زمینه ها دست پیدا کنیم.

,

, ,

وی گفت : با توجه به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی رهبر اندیشمند و فرزانه انقلاب تمام تلاش های در این است که بتوانیم مشکل کمبود آب را در کشور برطرف کنیم و به رشد و توسعه کشور که تامین آب یکی از ملزومات بوده کمک کنیم.

,

در این آیین که رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، امام جمعه ، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان و سلامت شهرستان دامغان حضور داشتند از پزشکان نمونه ، نخبه و پیشکسوت شهرستان با اهدای لوح و جوایزی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,


انتهای پیام /

,
]
نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تصویب مجلس در سال جاری 20هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار بیمه های کشور قرار می گیرد گفت : از این میزان اعتبار 8 هزار میلیارد تومان در اختیار سازمان بیمه سلامت ایرانیان و مابقی در اختیار دیگر سازمان های بیمه گر خواهد بود .