کلنگ هایی که بیهوده بر زمین زده می شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، چند روز به پایان هفته دولت نمانده است و در چند روز گذشته مسئولن دولتی به تکاپو افتاده اند و با برگزاری نشست ها سعی دارند تا گزارش عملکرد یک ساله از خود ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

هفته دولت به مانند سایر مناسبت های دیگر رویه ای کلیشه ای به خود گرفته است و هر سال در این هفته دولتی ها به منظور پاسداشت این مناسبت هم که شده، پروژه هایی افتتاح می کنند.

,

 

,

بسیاری از این پروژه ها یا تاکنون چندین بار است که افتتاح شده و یا ارزش اعتباری چندانی ندارند و فقط برای خالی نماندن عریضه و اینکه این مناسبت را با اقدامات هر چند ظاهری هم که شده پوشش دهند.

,

 

,

با اعزام هیئت هایی به شهرستان ها و مناطقی که سالی یک بار هم مسیرشان به آنجا نمی افتد روبان های قرمز را برش می دهند و کلنگ هایی بر زمین می زنند و با دعوت از اهالی رسانه این اقدامات را به سمع و نظر مردم می رسانند.

,

 

,

دیدگاه آماری و زینتی در تعدادی از مدیران دولتی شاید بزرگترین آفت برای عملکرد آنها است که در طول سال حتی ذره ای به پیشرفت پروژه ها و چگونگی روند آنها توجه نمی کنند و فقط منتظر چنین مناسبت هایی می نشینند تا در نگاه یک دوربین و یک رسانه، آماری هر چند غیر واقعی را به عنوان عملکرد خود در یکسال ارائه دهند.

,

 

,

در هفته دولت به سر می بریم هفته ای که در دوران پسا برجام قرار گرفته است و بر اساس وعده های رئیس جمهور می باید رونق اقتصادی در جامعه حاکم شود و دولتی ها نیز از افتتاح و بهره برداری پروژه های ضروری خبر دهند؛ قضاوت وضعیت کنونی با مردم است که آیا وضع بهتری نسبت به قبل از برجام دارند یا نه...

,

 

,

هفته دولت تمام خواهد شد و تاریخ که نظاره‌گر رفتار دولت‌ها است قضاوت خواهد کرد که عملکرد دولت‌ها در پیشرفت و آبادانی چگونه بوده است.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
چند روز به پایان هفته دلت نمانده است و در چند روز گذشته مسئولن دولتی به تکاپو افتاده اند و با برگزاری نشست ها سعی دارند تا گزارش عملکرد یک ساله از خود ارائه دهند.