معرفی یک زوج فعال در اقتصاد مقاومتی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب,،عادل ملکی عضو شورای اسلامی این روستا با همراهی همسرش خانم خلیلیان تمام وقت خود را برای عمران و آبادانی روستای شیره جین گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,
این دو در باغچه خانگی خود محصولات کشاورزی تولید می کنند و ضمن تامین مایحتاج شخصی خود این محصولات را به بازار مصرف عرضه می دارند.
,
ملکی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی گفت: توجه به روستاها و اقتصاد مولد روستایی می تواند موجب تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی باشد.
,
این فعال اقتصادی ابرازداشت: انواع مختلف محصولات کشاورزی را در باغچه خانه خود پرورش می دهم و به هیچ عنوان از کود شیمیایی استفاده نمی کنم و از کودهای طبیعی و حیوانی بهره می برم.
,
وی از ابتکار و خلاقیت در پرورش انواع محصولات کشاورزی خبرداد و گفت: لوبیای سبزی در باغچه اش پرورش داده که ۶۵ سانتی متر طول دارد.
,
خانم خلیلیان نیز که به عنوان نخستین دهیار زن در شهرستان سراب امور اجرایی روستا را برعهده گرفته ابرازداشت: شعارهر روستا یک کارخانه اقتصاد مقاومتی را محور فعالیت خود قرارداده و با همراهی اهالی روستا در جهت عمران و توسعه شیره جین فعالیت داریم.
,
, ,
, ,
, ,
انتهای پیام/م
]
اولین دهیار زن شهرستان سراب به همراه همسرش در باغچه خانه خود در جهت تحقق مولفه های اقتصاد مقاومتی تلاش می کنند.