افتتاح پروژه های عمرانی با اعتباری بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار در ماهنشان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شمیم ماهنشان ،  مرکز فوریتهای پزشکی در روستای ابراهیم آباد از توابع دندی با حضور مسولین ادارات شهرستان ماهنشان و دندی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

 

,

, ,

, ,

طرح آسفالت معابر و بازگشایی در روستای کپز و حلب با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از اعتبارات قیر یارانه و دهیاریها برای جدول گذاری، آسفالت ریزی، کارهای سنگی و سنگ فرش کردن هزینه شده است که همزمان در هفته دولت افتتاح شد.

,

گفتنی است، رئیس بنیاد مسکن شهرستان ماهنشان در حاشیه این مراسم گفت: ۱۱ میلیون تومان برای جابجایی تیرهای برق در روستای کپز هزینه و در سال های گذشته  ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و حوادث برای طرح های هادی شامل ۱۴۰ مترطول جدول گذاری، ۱۶۰۰ مترمربع سنگ فرش، ۱۶۰ مترمکعب برای کارهای سنگی و … هزینه شده است.

,

موسوی خاطرنشان کرد: ۳۱ واحد از منازل روستایی کپز مقاوم سازی شده و بیش از ۸۵ درصد هم منازل مسکونی دارای سند ماکیت هستند.

,

وی افزود: خیابانهای روستای حلب با مساحت ۵۳۰۰متر مربع بازگشایی و آسفالت ریزی شده است.

,

, ,

, ,

 

,

*روستای حلب

,

, ,

, ,

*۱۴ روستا از بخش انگوران و شهر دندی همزمان در هفته دولت از نعمت گاز با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان بهره مند شدند .

,

با گاز رسانی به ۱۴ روستای بخش انگوران و دندی ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز بهره مند شدند.

,

گفتنی است : ۵۱ روستا از شهرستان ماهنشان در انتظار گاز رسانی و اقدامات و عملیات گازرسانی این روستاها در دست کار است.

,

, ,

, ,

پروژه آبرسانی به روستای حلب با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی برای ۲۵۳ خانوار با احداث یک رشته قنات و احداث خط انتقال سه هزار و ۶۰۰ متر طول و نصب تجهیزات ایستگاه پمپاژ به بهره برداری رسید.

,

, ,

, ,

, ,

 

,

در آخرین روز از هفته دولت دو طرح عمرانی در روستای قوزلو پروژه لوله گذاری و انتقال آب کشاورزی با اعتباری بالغ بر 200میلیون تومان به طول 4 کیلومتر برای سطح زیر کشت 200 هکتار زمین زراعی و دیوار ساحلی به طول 120 متر و و پل پیش ساخته با اعتباری بالغ 62 میلیون در روستای خورجهان افتتاح شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
پروژه های عمرانی از قبیل مرکز فوریتهای پزشکی، آسفالت ریزی و معابر گشایی، گاز رسانی، پروژه آبرسانی، پروژه لوله گذاری و انتقال آب کشاورزی و دیوار ساحلی و پل با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۴۱۲ میلیون تومان همزمان در هفته دولت افتتاح شد.