فروش بلال 650 تومانی با ماشین 100 میلیونی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،بلال فروشی با ماشین گرانقیمت و لوکس خارجی شاید باور کردنی نباشد ولی در یکی از محله های پایین شهر ارومیه مورد تعجب و حیرت اهالی شهر گردیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

نوشته ای جالب تحت عنوان "بلال شیرین محلی 3 عدد 2000 تومان" بر روی کارتن پاره ای به همراه تعداد زیادی بلال در صندوق عقب این خودرو توجه هر رهگذری را به خود جلب می کرد.

,

نکته جالب کمک و توزیع بلال رایگان توسط این فرد در بین افراد محروم و میهمانان شهر ارومیه می باشد.

,

شاید حرکت این شهروند عزیز ارومیه ای در یکی از محله های پایین شهر بیانگر نکته ای عظیم و مهم باشد که حتی بلند پایه ترین مسئولین فرهنگی کشوری، استانی و شهری از آن غافلند. دیوار کشی ها و حریم کشی هایی که ما انسان ها خود آنها را بوجود آورده ایم تا مایه فخر و مباهات خود سازیم ولی واقعا چه حریمی بین داشته های ثروتمندان و فقیران وجود دارد؟

,

فاصله طبقاتی شاید گاهی مرزش خیلی کوتاه تر باشد ولی در اثر ندانم کاری های فرهنگی مسئولین این فاصله به قدری زیاد گشته است که انواع و اقسام بزه کاری های اجتماعی را به دنبال دارد.

,

بلال فروش میلیونی این روزهای ارومیه شاید می خواهد به جوانان پایین شهر خودش این نکته را یادآور شود که روزی خودش نیز بلال فروش بوده و حالا با سعی و تلاش توانسته به این داشته و دارایی برسد.

,

, ,

انتهای پیام/م

,

 

]
فروش بلال با ماشین خارجی اپیروس در یکی از محله های شهر ارومیه توجه عده ی زیادی از اهالی شهر ارومیه را به خود جلب کرد.