۱۱۰ عضو هلال احمر کلیبر خون خود را اهداء کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سجاد حسینی در گفتگو با کلیبر خبر، با اعلام این خبر خاطر نشان کرد: در راستای اجرای طرح اهدای خون، ۱۱۰ نفر از داوطلبان عضو این جمعیت با مراجعه به پایگاه‌ خونگیری، مستقر در جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر خون خود را اهدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلیبر خبر,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان هدف از اجرای این طرح را ترویج و گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و فعالیت‌های بشر دوستانه اعلام کرد و گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به برخورداری از فضاهای اردویی و با هدف انسان دوستی، اهدای خون را از محورهای مهم کار خود می‌داند.

,

حسینی اظهار داشت: هلال احمر در کنار ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات همواره آماده همکاری هر چه بیشتر با انتقال خون و ترویج فرهنگ اهدای خون است.

,

 وی گفت: در این برنامه ۱۱۰ تن از اعضای داوطلب اهدای خون به پایگاه مذکور مراجعه که همه آنان با انجام معاینات پزشکی، خون خود را که مایه ی زندگی و عشق و امید بود به بیماران و نیازمندان هدیه نمودند.

,

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر تاکید کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال بسیار بالایی از سوی داوطلبان مواجه می‌شود که این بار نیز شاهد استقبال بسیار خوب این عزیزان بودیم.

,

, , , , ,

 

]
مسئول جمعیت هلال احمر کلیبر از اجرای طرح اهدای خون و استقبال پرشور داوطلبان شهرستان از این طرح خبر داد.