افتتاح مرکز اورژانس اجتماعی آمل با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، نخستین مرکز اورژانس اجتماعی آمل با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان شهرستان با زیربنای 500 متر مربع و اعتبار 4 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر هراز, ,

 

,

این مرکز به‌عنوان دوازدهمین پایگاه استانی و یک‌صد و نود و دومین پایگاه ملی برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی، اجتماعی و بحران‌های فردی در شهرستان آمل راه‌اندازی شد.

,

 

,

همچنین در این مرکز خدمات اجتماعی نظیر رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی، طلاق، کودک‌آزاری، همسرآزاری، اعتیاد، مسائل مربوط به کودکان کار و کودکان فراری ارائه می‌شود.

,

 

,

, ,

 

,

در این مراسم نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به خدمات بسیاری که در حوزه بهزیستی انجام می‌شود، اظهار کرد: باتوجه به اینکه خدمات بهزیستی مانند خدمات آب، برق و گاز برای مردم شفاف نیست این خدمات دیده نمی‌شود که باید در این راستا تلاش کرد.

,

 

,

عزت‌الله یوسفیان ملا با اشاره به اینکه فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی مورد تایید مجلس است، ادامه داد: مجلس با آگاهی کامل از خدمات حوزه بهزیستی به دنبال حمایت از فعالیت‌ها و  خدمات این سازمان است است.

,

 

,

وی با بیان اینکه پایگاه اورژانس اجتماعی آمل به همراه خانه کرامت این شهرستان در سال گذشته از سوی رئیس سازمان کلنگ زنی شد، تصریح کرد: خوشبختانه با گذشت کمتر از یک سال زمان و طبق قول رئیس سازمان بهزیستی این مرکز به بهره‌برداری رسید.

,

 

,

یوسفیان در پایان خاطرنشان کرد با بیان اینکه ساخت بیمارستان تخصصی در آمل از نیازهای منطقه به شمار می رفت که به بهره برداری رسید؛ گفت: این بیمارستان از نیازهای منطقه بود که امروز در حال فعالیت است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
صبح امروز نخستین مرکز اورژانس اجتماعی آمل با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور برای رسیدگی به مشکلات خانوادگی، اجتماعی و بحران‌های فردی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.