شهادت یکی از تکاوران لشکر 41 ثارالله در سیستان و بلوچستان/ تحمیل تلفات سنگین به تروریست ها پاسخ سپاه به تحرکات اخیر ضد انقلاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از  عصرهامون،در پی تحرکات اخیر گروهک های معاند و منافق در شرق کشور، چهارشنبه دهم مرداد ماه اعضای گروهکی معاند با نیروهای امنیت در منطقه مرزی سیستان و بلوچستان درگیر و با دادن تلفات سنگین از منطقه متواری شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
در این درگیری یک نفر از رزمندگان لشگر 41 ثارالله به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
,
 
,
گفتنی است این رزمنده شهید در راستای برقراری امنیت پایدار در منطقه جنوب شرق کشور و جلوگیری از تحرکات و شرارت های ضد انقلاب و گروهک های مسلح در منطقه عملیاتی و حساس صفر مرزی به شهادت رسید.
,
 
,
در همین خصوص سرهنگ امان الله بادسار مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان اعلام کرد محمدرضا ضیاءالدینی چهارشنبه در منطقه مرزی سراوان در درگیری با گروهک تروریستی شهید شد.
,
 
,
پیکر مطهر این شهید امروز پس از نماز جمعه از مصلی تا حسینیه ثارالله کرمان تشییع و سپس به زرند منتقل می شود تا شنبه در زادگاهش روستای دشتخاک به خاک سپرده شود.
,
 
,
انتهای پیام/گ
]
حمدرضا ضیاءالدینی از تکاوران لشکر 41 ثارالله که در راستای برقراری امنیت پایدار در جنوب شرق کشور مشغول خدمت بود در درگیری با گروهک تروریستی به شهادت رسید.