اصفهان میزبان «جشنواره بین‌المللی فیلم کودک» خواهد بود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت اینکه آیا اصفهان جشنواره بین‌المللی فیلم کودک را میزبانی خواهد کرد یا خیر پاسخ داد: این جشنواره به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار, صاحب‌نیوز,

حبیب رضا ارزانی با تایید برگزاری این جشنواره بین‌المللی ادامه داد: توافقی بین شهرداری اصفهان و ایوبی معاون سینمایی وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی انجام گرفت.

,

وی در خصوص زمان احتمالی برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک اظهار کرد: اواخر دی‌ماه یا اوایل بهمن‌ماه سال جاری این جشنواره برگزار خواهد شد.

,

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه اصفهان قرار است دبیر برگزاری این جشنواره را به تهران معرفی کند گفت: پس از معرفی این شخص حکم برای او صادر خواهد شد تا کار به‌صورت رسمی آغاز شود.

,

حبیب رضا ارزانی با اشاره به تشکیل کارگروهی در شهرداری اصفهان برای این جشنواره بین‌المللی گفت: شهردار اصفهان، چند تن از اعضای شورای اسلامی این شهر،‌ یک نفر به نمایندگی از بنیاد سینمایی فارابی تهران و مدیرکل ارشاد استان اعضای این کارگروه هستند.

,

بر این اساس، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان پیش از این از ارجاع توافق‌نامه پیشنهادی وزارت فرهنگ برای برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان و از دستور کار خارج شدن لایحه پیشنهادی شهرداری اصفهان در این خصوص در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داده بود.

, پیش از این از ارجاع توافق‌نامه پیشنهادی وزارت فرهنگ برای برگزاری جشنواره فیلم کودک, لایحه پیشنهادی شهرداری اصفهان,

انتهای پیام/

]
ارزانی از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک به میزبانی اصفهان خبر داد.