با آمریکا و انگلیس قطع رابطه کنید/هر بسیجی ما در مقابل 10نفر از دشمنان می ایستد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از اندیمشک جوان، مادر شهیدان ذبیح الله و حبیب الله قلاوند در دیدار فرماندار با فرماندار اندیمشک درخواست کرد که با  با آمریکا و انگلیس رابطه ای نداشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, اندیمشک جوان,

در روزهای گذشته فرماندار اندیمشک به همراه تنی چند از مسئولین با برخی خانواده های شهداء و جانبازان اندیمشک دیدار و از نزدیک گفتگو کرد.

,

مادر شهیدان قلاوند در این دیدارگفت: "اگر نظر ما خانواده شهدا را بخواهید، نباید به هیچ عنوان رابطه ای با آمریکا و انگلیس داشته باشیم، مگر چه کاری می توانند بکنند، اگر آنها بمب دارند ما هم بمب داریم، اگر موشک دارند ما هم موشک داریم، اگر تی ان تی دارند ما هم تی ان تی داریم، چقدر شهید خواهیم داد، نیمی بیشتر از ما را شهید خواهند کرد؟ اما اسم رسم خواهیم داشت.

,

خداوند هرگز دست رهبری را از سر ما کم نکند، جانشین خمینی (ره) است، والله دوست دارم که کسی مرا ببرد تا کف پایش را زیارت کنم.

,

مادر شهیدان قلاوند گفت: ما اینقدر بسجی داریم که هر کدام در مقابل 10 تن از دشمنان می ایستد، ما جوانان و شهدای زیادی تقدیم این مرزو بوم کرده ایم، شهدا سربلند همیشه تاریخ هستند.

,

چطور است که ما آب و برق نداشته باشیم اما امریکا بمب شیمیایی بر سر مردم بریزد؟

,

این اظهار نظر مادر شهیدان قلاوند نشان از بصیرت و بینش این مادر نسبت به مسائل و تحولات کشور مخصوصا مقام معظم رهبری دارد.

,

گفتنی است شهید ذبیح الله قلاوند در سال ۱۳۴۱ متولد و پس از طی دوران کودکی و نوجوانی در سال ۵۹ به عضویت بسیج در آمده و در سال ۶۰/۲/۴ به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

,

وی در زمان شهادت تک تیر انداز و دیده بان گروهان شهید دانش بود که در جبهه شوش دعوت حق را لبیک گفت.

,

شهید جبیب الله قلاوند متولد ۱۳۳۹ که در تاریخ ۶۲/۷/۱۸ به عضویت بیسج در آمد و در تاریخ ۶۴/۱۰/۲۱ در منطقه فاو عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

,

,

,

, ,

,

,

, ,

 

]
در دیدار فرماندار اندیمشک و تنی چند از مسولان اندیمشک مادر شهیدان قلاوند از فرماندار اندیمشک درخواست کرد که : با انگلیس و آمریکا رابطه ای نداشته باشیم.