مسابقات «موتورسواری کراس» قهرمانی خراسان رضوی در تربت حیدریه برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس هیئت موتورسواری تربت حیدریه در حاشیه برگزاری این دوره از رقابتها در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت، اظهار داشت: در این مسابقات 50 ورزشکار از 8 شهرستان خراسان رضوی تا عصر امروز در 6 کلاس مختلف با هدف انتخاب نفرات برتر برای قهرمانی استان و کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

ایمان ناصری  افزود: شرکت کنندگان در کلاسهای 65،85،125،250،350 و 450 سی سی در رده های جداگانه و بصورت تفکیکی با یکدیگر رقابت می کنند.

,

وی سطح برگزاری کلاسها را خوب توصیف کرد و عنوان داشت: با توجه به علاقه و حضور متعدد ورزشکاران استان امیدواریم این رشته مفرح و شاد ورزشی روز به روز در کشور نهادینه شود.

,

رئیس هیئت موتورسواری تربت حیدریه اذعان کرد: پیست  پیشکوه تنها بضاعت موتور سواری شهرستان تربت حیدریه است که با کمک مسئولان شهری راه اندازی شده و تارسیدن به سطح استاندارد نیز فاصله داریم.

,

وی گفت: نفرات برتر این دوره از رقابتها در قالب 18 نفر و در 6 کلاس مختلف عصر امروز با پایان مسابقات معرفی می شوند.

,

در این دوره از رقابتها، ورزشکارانی از شهرستانهای تربت حیدریه، مشهد، گناباد، نیشابور، سبزوار، جوین، تایباد و بجستان حضور داشتند.

,

انتهای پیام/

]
مسابقات موتورسواری کراس قهرمانی استان خراسان رضوی تحت عنوان جام ولایت، ظهر امروز با حضور 50 ورزشکار در پیست موتورسواری پیشکوه تربت حیدریه برگزار شد.