استقبال ۶ هزار نفری از شب سوم نمایش فصل شیدایی رشت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید رحمانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: با توجه به استقبال ویژه‌ی مردم در سومین شب اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی (جمعه) و حضور نزدیک به ۶ هزار نفر از علاقمندان تقاضا می‌شود حضور خودشان را به شب های پایانی نمایش موکول نکنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی افزود:  دو شب گذشته، پذیرایی به سبک پیاده روی اربعین مورد استقبال ویژه مردم قرار گرفت.

,

رحمانی ادامه داد: از مردم هنردوست گیلان تقاضا می‌کنیم تا حد امکان از آوردن وسیله نقلیه شخصی به محل برگزاری نمایش خودداری و از وسایل عمومی تعبیه شده در سطج شهر استفاده کنند.

,

دبیر اجرایی نمایش فصل شیدایی گیلان با بیان اینکه اتوبوس‌های رایگان از میدان مصلی شهر رشت به سمت محل نمایش از ساعت ۱۸ الی ۲۰ مهیاست و در پایان نمایش نیز سرویس برگشت دایر می باشد اظهار کرد: بلیط نمایش کاملا رایگان بوده و غیر قابل خرید و فروش است و این بلیط ها بعنوان دعوتنامه ای جهت توزیع مناسب و هدفمند مخاطبان در طول ۱۰ شب و همچنین شرکت در قرعه کشی کمک هزینه سفر به عتبات عالیات توزیع می‌شود.

,

وی تأکید کرد: عزیزانی که بلیط شب‌های گذشته را دریافت و به هر دلیل امکان حضور نداشته اند می‌توانند در شب‌های آتی با همان بلیط مهمان فصل شیدایی باشند.

,

رحمانی افزود: توزیع بلیط در سطح شهر رشت؛ از طریق سایت و همچنین در محل ورودی و نیز نمایشگاه فرهنگی جنب سالن نمایش انجام می شود.

,

 

,

انتهای پیام/رض

]
دبیر اجرایی نمایش بزرگ فصل شیدایی گیلان از استقبال شش هزار نفری مردم از سومین شب برگزار این نمایش در دهکده‌ی مقاومت خبر داد.