اشکان دژاگه به لیگ چین می‌رود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صلا الملا، رئیس تیم‌های فوتبال باشگاه العربی در مصاحبه با روزنامه الوطن قطر پیرامون تأخیر در ثبت قرارداد لوئیز خیمنز و جایگزینی نام این بازیکن به جای اشکان دژاگه در فهرست بازیکنان خارجی این تیم گفت: ما می‌خواهیم همکاری خود را با اشکان دژاگه خاتمه دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صلا الملا، رئیس تیم‌های فوتبال باشگاه العربی در مصاحبه با روزنامه الوطن قطر پیرامون تأخیر در ثبت قرارداد لوئیز خیمنز و جایگزینی نام این بازیکن به جای اشکان دژاگه در فهرست بازیکنان خارجی این تیم گفت: ما می‌خواهیم همکاری خود را با اشکان دژاگه خاتمه دهیم.,

الملا در ادامه تأکید کرد: دژاگه این فرصت را دارد که به لیگ حرفه‌ای چین انتقال پیدا کند و با چند باشگاه که بتوانند انتظارات این بازیکن را برآورده کنند، صحبت‌هایی داشتیم. با دژاگه در این رابطه جلسه‌ای خواهیم گذاشت تا تصمیم نهایی را اتخاذ کند.

,

دو فصل از قرارداد اشکان دژاگه با تیم العربی قطر باقی مانده و بحران مالی این تیم باعث شده است تا نتوانند قرارداد این بازیکن ایرانی را به‌طور یک‌طرفه فسخ کنند. خیمنز شیلیایی هم تا زمان عدم تسویه حساب مالی دژاگه و فسخ قراردادش نمی‌تواند در فهرست بازیکنان خارجی تیم العربی قطر قرار بگیرد.

,

 

,

 

,

 

,

 

,

منبع:تسنیم

]
مدیر تیم‌های فوتبال باشگاه العربی قطر از انتقال اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان به لیگ حرفه‌ای چین خبر داد.