خوش آمدگویی سران فتنه به دانشجویان جدیدالورود دانشگاه مفید!+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، انجمن علوم سیاسی دانشگاه مفید قم هم زمان  با آغاز سال تحصیلی جدید در حالی  اقدام به نصب تصاویر سران فتنه در غرفه های استقبال از دانشجویان کرده است که در طی 7 سالی که از فتنه 88 می گذرد، سران فتنه نه تنها از مواضع خود کوتاه نیامده اند ، بلکه همچنان به دنبال اهداف گذشته خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,

این در حالی است که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان مسائل سیاسی شکست آمریکا در پروژه براندازی نظام در سال 88 موجب تغییر استراتژی این کشور علیه کشورمان شد به طوری که بعد از فتنه 88 اقدام به وضع تحریم های چند گانه علیه کشور و ملت ایران کرد که تاکنون هم عواقب این تحریم ها دامن گیر مردم کشورمان است.

,

حرکت در زمین دشمن و تبدیل شدن به اهرم دشمنان نظام در حالی برای سران فتنه اثبات شده است که با این حال شاهد هستیم در دانشگاه هی که خود را پایبند اصول و ارزش های انقلاب می داند همچنان فرش قرمز برای سران فتنه پهن می شود؟

,

به هر حال انتظار می رود که مسئولان وزارت علوم و همچنین استان قم نسبت به این اقدام دانشگاه وارد عمل شده و اجازه ندهند بیش از این دانشگاه های کشور به جولانگاه سران فتنه که به دنبال براندازی نظام بودند، تبدیل شود.

,
,
, ,
, ,
 
]
حرکت در زمین دشمن و تبدیل شدن به اهرم دشمنان نظام در حالی برای سران فتنه اثبات شده است که با این حال شاهد هستیم در دانشگاه مفید قم اقدام به نصب بنر و سخنان این افراد می کنند!