طرح اهدا خون، به بیماران نیازمند و مدافع حرم اجرا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی قاسمی جلال، فرمانده پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار در گفت و گو با خبرنگار «طنین شهر»، از اجرای طرح اهدا خون سالم با همکاری سازمان انتقال خون البرز در مسجد جامع مشکین دشت خبر داد و اظهار داشت: این طرح بمناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف اهدای خون به بیماران نیازمند و مدافعان حرم اجرا  می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین شهر,

قاسمی در ادامه  زمان اجرای طرح اهدای خون را دوشنبه(۵ مهر) از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ اعلام کرد و  گفت : تمام تجهیزات مناسب برای اجرای این طرح در مسجد جامع آماده شده است و در صورت استقبال شهروندان همیشه همراه مشکین دشت ساعت خونگیری اضافه می شود.

,

فرمانده پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار با اشاره به فقدان پایگاه اهدا خون در شهرستان فردیس خاطر نشان کرد: تمام شهروندان شهرستان فردیس که علاقمند به مشارکت در این امر خداپسندانه هستند، می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی و شناسه ملی خود به شماره تماس ۰۹۳۶۲۹۷۹۹۰۷ در ساعتی مشخص، در طرح اهدای خون به بیماران نیازمند و رزمندگان مدافعان حرم شرکت کنند.

,

انتهای پیام/رض

]
بمناسبت هفته دفاع مقدس پایگاه بسیج شهیدان هدایتکار مشکین دشت در اقدامی خداپسندانه با همکاری سازمان انتقال خون استان البرز طرح اهدا خون سالم را اجرا می کند.