کارگران شهرداری بروجرد در صف دریافت وام 10 میلیونی به جای حقوق معوقه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بازتاب بروجرد "محمد رضا معظمی" رئیس شورای شهر بروجرد  گفت: کارگران شهرداری بروجرد حدود 6 ماه حقوق معوقه دارند که برای پرداخت حقوق معوقه قرار است وام 10 میلیون تومانی دریافت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب بروجرد,


وی اضافه کرد: مبلغ نقدی وام به حساب شهرداری واریز می شود و سپس شهرداری به حساب هر کارگر مبلغ 10 میلیون تومان واریز می کند.

,
,


به گفته وی همه یکهزار و 700 کارگر شهردای بروجرد وام دریافت می کنند که تا کنون این مبلغ برای 100 کارگر در نظر گرفته شده است.

,
,


معظمی در پاسخ به این سوال که شهرداری مشکلی برای بازپرداخت اقساط این وام ندارد گفت: مشکلی برای بازپرداخت وام های 10 میلیونی وجود ندارد و ما به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که اقساط پرداخت شده و مشکلی ایجاد نشود.

,
,


وی بیان کرد: پروژه هایی را سرمایه گذاری کردیم که هر کدام می تواند درآمد زایی و سودهایی برای شهرداری داشته باشد و به دنبال ایجاد درآمد زایی بیشتر هستیم تا مشکلات مالی شهرداری حل شود.

,
,


رئیس شورای شهر بروجرد تصریح کرد: تلاش هایی برای پرداخت بدهی به سازمان تامین اجتماعی در حال انجام است و هفته قبل 400 میلیون تومان برای تمدید دفترچه های درمانی انها به حساب تامین اجتماعی واریز شد.

,
,


انتهای پیام/گ

,
]
رئیس شورای شهر بروجرد گفت: بیش از یکهزار کارگر شهرداری بروجرد وام 10 میلیونی دریافت می کنند که به عنوان چند ماه حقوق معوقه به حساب آنها واریز می شود.