دیدار فرمانده سپاه قهاوند با خانواده شهید جاویدالاثر در روستای گنبدچای
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهاد پرس ، صبح امروز فرمانده سپاه قهاوند به اتفاق جمعی از کارکنان سپاه قهاوند به دیدار دو تن از خانواده شهدا در روستای گنبدچای رفتند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهاد پرس,

در دیدار اول که با خانواده شهید جاوید الاثر شهید محراب سهرابلویی انجام شد سروان پاسدار سید روح الله حسینی شاخص بیان داشت: عزت و سربلندی و پیروزی انقلاب اسلامی مرهوت تلاش ها و از جان گذشتگی شهدای جمهوری اسلامی ایران است.

,

, ,

وی گفت: دعای شهدا و خانواده این عزیزان باعث می شود که که مسئوین در حل مشکلات ثابت قدم تر باشند و کاری نکنندکه در آینده شرمنده شهدا و خانواده آنها شوند.

,

شهید محراب سهرابلویی در سال 65 در عملیات کربلای چهار به شهادت رسیده است و پیکر مطهر شهید هنوز به وطن بازنگشته است

,

, ,

خانواده دوم که فرمانده سپاه قهاوند با آنها دیدار کرد خانواده شهید داوود یوسفلویی بودکه سال 89 در درگیری با گروهک پژاک به شهادت رسیده بود .

,

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند در این دیدار نیز ضمن تقدیر از پدر شهید بیان کرد :وظیفه امروز ما ادامه راه شهداست و باید در مقابل دشمنان دین و اسلام ایستادگی کنیم.

,

حسینی گفت: همه ما باید استمرار دهنده راه شهدا باشیم که این عزیزان به ما عزت و آبرو دادند و باید شهدا را به عنوان چراغ راهنمای خود در تمام مراحل زندگی داشته باشیم تا از حرکت در مسیر زندگی گم نشویم.

,

, ,

, ,

در پایان این دیدار ها با تقدیم لوح تقدیر از خانواده این شهدای گرانقدر تجلیل شد.

,

انتهای پیام/م

]
صبح امروز سروان پاسدار سید روح الله حسینی شاخص به اتفاق جمعی از کارکنان سپاه قهاوند به دیدار دو تن از خانواده شهدا در روستای گنبدچای رفتند.