بهره برداری از پروژه پرورش قارچ دکمه ای روستای داشکسان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه با بیان اینکه در این پروژه برای 8 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است گفت:  این پروزه دارای 5 سالن پرورش قارچ می باشد که پیش بینی می شود با راه اندازی هر 5 سالن برای 23 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی با اشاره به میزان سرمایه گذاری در این پروژه افزود: یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای راه اندازی این پروژه هزینه شده است که 300 میلیون ریال آن از تسهیلات بسیج سازندگی در قالب اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

,


فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 400 متر مربع اجرا شده است که پیش بینی می شود سالیانه 70 تن تولید داشته باشد.

,
,


وی با اشاره به اعتبارات بسیج سازندگی این شهرستان در حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی در سال جاری اظهار داشت: 10 میلیارد و 800میلیون ریال اعتبار امسال در زمینه حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی شهرستان قروه اختصاص یافته است که از این میزان تاکنون 4 میلیارد ریال اعتبار برای 15 طرح جذب شده است

,
,

وی افزود: ما به دنبال کارآفرینی و تولید در عرصه صنعت و کشاورزی هستیم و در این راستا جلسات بسیاری برگزار شده است تا این میزان تسهیلات به صورت هدفمند به افراد متقاضی ارائه شود.

,

شعبانی ادامه داد: 5 میلیارد ریال از این اعتبار به شهر سریش آباد جهت فرآوری محصولات سنگی اختصاص یافته است و سایر اعتبارات نیز در دیگر نقاط شهرستان و مختص به طرح های اقتصاد مقاومتی از جمله پرورش قارچ پرورش ماکیان،پرورش مرغ خانگی،پرورش زنبور عسل،پرورش ماهی و دیگر طرح های مربوط به اقتصاد مقاومتی می باشد.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/م

,
 
]
به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس از پروژه پرورش قارچ دکمه ای روستای داشکسان بهره برداری شد.