اردبیل قهرمان مسابقات امدادگران گاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه لر،در پایان این رقابت های عملیاتی و ورزشی که عصر سه شنبه در سرعین  به کار خود پایان داد، تیم های اردبیل، قزوین و خوزستان به عنوان تیم های اول تا سوم شناخته شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه لر,

تیم گیلان نیز کاپ اخلاق این رقابت ها را از آن خود کرد.

,

, ,

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در آئین اختتامیه این رقابت ها با اشاره به حضور ۲۵ استان در قالب ۳۱ تیم عملیاتی ورزشی در سرعین گفت: این مسابقات در هفت بخش عملیاتی و ورزشی و طی چهار روز در شهر توریستی سرعین برگزار شد.

,

 فیروز خدایی گفت: آزمون علمی با حضور ۱۸۶ نفر، ابزار شناسی با حضور ۶۲ نفر، بلومن با حضور ۶۲ نفر، دومیدانی با حضور ۱۲۴ نفر، نصب کنتور و رگلاتور با حضور ۶۲ نفر، اطفا حریق با حضور ۳۱ نفر و طناب کشی با حضور ۱۵۵نفر آیتم هایی بود که امدادگران در آن به رقابت پرداختند.

,

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل هدف از برگزاری این مسابقات را حفظ آمادگی جسمانی و بالا بردن آمادگی امداد گران عنوان کرد و گفت : از 25 شرکت گاز استان از سراسر کشور در قالب 31 تیم در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

,

خدایی در ادامه افزود: این شرکت کنندگان در 7 رشته شامل آزمون علمی به تعداد 186 نفر، ابزار شناسی به تعداد 62 نفر، بلومن به تعداد 62 نفر، دومیدانی 124 نفر،نصب کنتور و رگلاتور به تعداد 62 نفر، اطفا حریق به تعداد 31 نفر و همچنین طناب کشی به تعداد 155نفر با همدیگر رقابت کردند.

,

 

,

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: این مسابقات برای هفتمین بار به میزبانی سرعین با حضور گروه‌های عملیاتی و همچنین آزمون علمی و فنی که به صورت کتبی برگزار شد، شرکت‌کنندگان توانستند توان خود را به نمایش بگذارند.

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,

انتهای پیام/

]
هفتمین دوره مسابقات عملیاتی ورزشی امدادگران شرکت ملی گاز ایران با معرفی تیم‌های برتر در سرعین خاتمه یافت.