حدود ۳۵۰۰ زائر اربعین حسینی در گیلان ثبت نام کرده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، محمد احمدی پور در نشست ستاد هماهنگی اربعین حسینی اظهار داشت: تا پایان روز چهارشنبه ۳ هزار و ۴۱۵ گیلانی با مراجعه به سامانه‌ی اینترنتی سماح برای شرکت در مراسم اربعین حسینی نام نویسی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با بیان اینکه زائران اربعین بدون داشتن روادید به مرزهای کشور مراجعه نکنند افزود: براساس مصوبه‌ی ستاد مرکزی اربعین مستقر در وزارت کشور تنها افرادی می‌توانند روادید اربعین حسینی کربلای معلی را دریافت و از مرز خارج شوند که در سامانه سماح سازمان حج و زیارت نام نویسی کنند.

,

جانشین ستاد هماهنگی اربعین حسینی با بیان اینکه حسب تأکیدات وزارت کشور باید برنامه‌ریزی‌ها برای ارائه خدمات مناسب به زائرین به نحو مطلوب انجام پذیرد گفت: باتوجه به نزدیک شدن به ماه محرم و صفر جلسات کمیته‌های ۸ گانه و شهرستان‌ها بصورت منظم و هر پانزده روز تشکیل می‌شود.

,

وی همچنین بر اهمیت اطلاع رسانی و آموزش زائران اربعین حسینی تأکید کرد و اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا این مراسم عبادی و سیاسی با شکوه تر از سال گذشته برگزار شود.

,

انتهای پیام/رض

]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ گیلانی تاکنون برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی نام نویسی کردند.