تشریح برنامه های هیات رزمندگان اسلام در اهر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسمعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار اهروصال با اشاره به برنامه های هیات رزمندگان اسلام اهر در دهه اول محرم اظهار داشت: هیات رزمندگان اسلام مانند سالهای گذشته بر اساس تصمیمات ستاد مرکزی طبق فرامین مقام معظم رهبری برنامه های مختلفی را اجرا خواهد نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهروصال ,

وی با بیان اینکه امسال هیات رزمندگان اسلام اهر برنامه های متنوعی را در نظر گرفته است گفت: برگزاری مراسم سوگواری دهه اول محرم از یازدهم تا بیست و سوم مهرماه جاری به مدت سیزده شب از ساعت ۲۰ الی ۲۲ در محل مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: از روز دوشنبه یازدهم مهرماه برنامه های این هیئت آغاز می شود که با قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و زیارت عاشورا به مدت بیست دقیقه آغاز، بیست دقیقه سخنرانی و سپس ۴۵ دقیقه مداحی و سینه زنی و پذیرایی پایان بخش مراسم هر شب خواهد بود.

,

محمدی با بیان اینکه از سخنرانان و مداحان کشوری، استانی و شهرستانی جهت برگزاری این مراسم معنوی دعوت به عمل آمده است، گفت: آیت اله حاجی زاده نماینده ولی فقیه در شهرستان اهر به عنوان اولین سخنران این مراسم خواهد بود و در شبهای بعد نیز میزبان حاج آقا فروغی که از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه هستند خواهیم بود.

,

مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان اهر در ادامه از همایش بزرگ شیر خوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم « شانزدهم مهرماه » ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در محل مسجد امام خمینی (ره) توسط واحد خواهران هیئت) واحد عترت) خبرداد و اظهارکرد: در روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی برنامه پذیرایی، عزاداری و سپس نماز جماعت برگزار خواهد شد.

,

محمدی در پایان گفت: هیأت رزمندگان اسلام در روزهای پس از عاشورا و تاسوعای حسینی در روزها پنجشنبه هر هفته تا اربعین سید و سالار شهیدان برنامه سخنرانی و عزاداری از ساعت ۲۰ الی ۲۲ شب خواهد داشت.

]
مسئول هیات رزمندگان اسلام شهرستان اهر برنامه های هیات رزمندگان اسلام در اهر را تشریح کرد.