خدمات‌رسانی گروه جهادی خادمین سیدالشهدا(ع) در مناطق محروم کبودرآهنگ
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت بسیج سازندگی همدان، سجاد حضرتی مسئول گروه جهادی خادمین سیدالشهدا(ع) گفت: در این اردو که به مدت 15 روز طول کشید به ارائه برنامه های متنوع در بخش های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی و... پراخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی خاطر نشان شد: در این اردو کلاس های آموزش قرآن، احکام، کمک درسی، صنایع دستی و ... برگزار شد.

,

مسئول گروه جهادی خادمین سیدالشهدا(ع) افزود: برگزاری نماز جماعت، اهدای اقلام کمک تحصیلی برای دانش آموزان کم بضاعت، ارائه مشاوره در خصوص خانواده و سبک زندگی اسلامی از دیگر اقدامات انجام شده این گروه جهادی بود.

,

حضرتی با اشاره به ویزیت رایگان و توزیع رایگان دارو در مدت برگزاری اردو تصریح کرد: این اردو در روستاهای چهارسوق، اوزون دره، آقکند، قادرآباد وباغچه کبودرآهنگ برگزار شد و خوشبختانه مورد استقبال اهالی روستا قرار گرفت.

,


این جهادگر بسیجی در خصوص دیگر فعالیت صورت گرفته در اردو اظهار داشت: با همکاری کمیته امداد امام (ره)  و همیاری خیرین یک باب منزل مسکونی برای  یک نیازمند در روستای باغچه  احداث گردید.

,
, این جهادگر بسیجی در خصوص دیگر فعالیت صورت گرفته در اردو اظهار داشت: با همکاری کمیته امداد امام (ره)  و همیاری خیرین یک باب منزل مسکونی برای  یک نیازمند در روستای باغچه  احداث گردید.]
گروه جهادی 50 نفره خادمین سیدالشهدا(ع) با حضوردر پنج روستای بخش شیرین سو اردوی جهادی برگزار نمودند.