یوونتوس قرارداد دیبالا را تمدید می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ باشگاه یوونتوس در نظر دارد قرارداد طولانی مدت جدیدی با پائولو دیبالا ببندد و عملکرد خوب او در فصل گذشته را با افزایش حقوقش جبران کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به نوشته سایت فوتبال ایتالیا، بانوی پیر در نظر دارد حقوق دیبالای 22 ساله را به پنج میلیون در سال افزایش دهند و به این ترتیب از او که فصل پیش نه تنها 19 گل زد بلکه 9 پاس گل هم داد، قدردانی کنند.

,

دیبالا که دو فصل پیش با قراردادی 45 میلیون یورویی از پالرمو به یوونتوس پیوست، در این فصل هم قابل قبول کار کرده است و علاوه بر یک گلی که زده، دو پاس گل هم داده است.

,

درخشش دیبالا از زمان پیوستنش به یووه، سبب شده که مشتریان بزرگی مانند بارسلونا پیدا کند، اما خود او برای ماندن در تورین ابزار تمایل کرده است.

,

در همین حال نشریه استمپای ایتالیا نوشته است قرارداد جدیدی که یوونتوس برای دیبالا آماده کرده او را تا سال 2021 به بیانکونری متعهد می‌کند و این در حالی است که قرارداد فعلی‌اش با بانوی پیر تا سال 2020 اعتبار دارد و او سالی سه میلیون یورو حقوق می‌گیرد. با افزایش حقوق دیبالا به پنج میلیون یورو در سال، او پس از گونسالو ایگواین، دومین بازیکن پردرآمد یوونتوس خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
بانوی پیر قصد دارد پاداش مهاجم آرژانتینی جوانش را بابت درخششی که در فصل گذشته داشت، بدهد.