موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) در عمود «۱۰۸۰» برپا می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد جهانگیرزاده در گفتگو با خبرنگار سایت خبری زنان قم با اشاره به اینکه این موکب در عمود1080 در مسیر بین نجف و کربلا قرار دارد، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام زیارتی سید الشهدا(ع) عزم جهان تشیع برای برگزاری بزرگترین اجتماع شیعیان در اربعین حسینی راسخ تر از گذشته می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت خبری زنان قم,

وی ادامه داد:همه خود را برای خدمت رسانی به زائران امام حسین(ع) در این ایام آماده می کنند که همگام با ملائک، انبیاء، اولیاء و ائمه معصومین(ع) با پای پیاده به زیارت ابا عبدالله الحسین(ع) مشرف می شوند و هر کسی به هر میزانی که در توان دارد پای در این مسیر خدمت گذاری قرار می دهد.

,

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه سال گذشته آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه(س) با یک حضور معنوی ویژه در این مراسم حاضر شد، بیان داشت: امسال نیز با عزمی جدی وتلاشی مضاعف تصمیم به خدمت رسانی به زائرین حضرت امام حسین(ع) در حوزه فرهنگی، درمانی و خدماتی را داریم.

,

وی اضافه کرد: موکب حضرت معصومه(س) در اربعین با تکیه بر فرمایش امام صادق(ع) که قم را حرم اهلبیت(ع) نامیدند و با توجه به این مطلب که در نگاه بزرگان این بارگاه نورانی تجلی قبر مخفی حضرت زهرا(س) است برپا می گردد.

,

رییس ستاد اربعین حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه سعی خواهیم کرد باخدمات شایسته نام حضرت معصومه(س) و حضرت فاطمه زهرا(س) در این اجتماع بیشتر طنین انداز شود، عنوان داشت: در اولین اقدام جمعی از اعضای ستاد موکب آستان مقدس در راستای تقویت ارتباط و تعامل با عتبات و همچنین برپایی موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) در اربعین با علما ، تولیت های آستان های شریف معصومین(ع) و مسئولین عراقی دیدار و گفتگو کردند.

,

وی در ادامه تاکید کرد: از دستاوردهای این سفر تهیه زمینی به مساحت 11هزار مترمربع در حدفاصل نجف و کربلا در عمود1080 که دارای ویژگی های نزدیکی به مدینه الزائرین عتبه حسینیه، قرار داشتن در آخرین منزلگاه استراحت زائران و از لحاظ امنیتی می باشد.

,

جهانگیرزاده با اشاره به خدمات موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در اربعین حسینی1438، تصریح کرد: در این موکب خدمات رفاهی، خدمات درمانی بهداشتی و خدمات فرهنگی ارائه می شود.

,

وی در ادامه افزود: هموطنان عزیز می توانند جهت مشارکت در برپایی این موکب، هدایا و نذورات نقدی و غیر نقدی خود را از شماره حساب های بانک سپه 1686300749303، بانک انصار 3520826779999991 و بانک کارآفرین 0100049037602واریز کنند و یا می توانند از طریق تلفن همراه خود با گرفتن #251*741* هدایای خود را واریز کنند.

,

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه(س) ادامه داد: هموطنان و زائران می توانند به صورت حضوری به دفاتر هشت گانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) در صحن ها و رواق هدایا و نذورات خودرا پراخت کنند.

]
رییس ستاد اربعین حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در موکب حضرت معصومه(س) خدمات رفاهی، خدمات درمانی بهداشتی و خدمات فرهنگی ارائه می شود، گفت: موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) در عمود «۱۰۸۰» برپا می‌شود.