تعرفه گاز بهای فریمانی ها طبق اقلیم سردسیری محاسبه می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرفریمان، دکتر سید احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز به خبرفریمان گفت: شهرستان فریمان در اوایل دهه 70 از نعمت گاز برخوردار شد و نزدیک به 12سال بود که مسئولان مختلف شهرستان اعم از نمایندگان مجلس، فرمانداران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و ... در صدد بودند که تعرفه گاز شهرستان طبق اقلیم سردسیری کشور محاسبه شود که البته این مهم بالاخره به ثمر رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرفریمان,

دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان این که در شرکت ملی گاز ایران، گازبها طبق4 اقلیم مختلف محاسبه می شود؛ گفت: اقلیم شهرستان فریمان از 2 به اقلیم 1تغییر یافت، لذا از این پس مبنای محاسبه گازبهای شهروندان فریمانی بر اساس تعرفه اقلیم یک می‌باشد.

,

قاضی زاده با تشکر از مهندس عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و اعضای هیئت مدیره این شرکت گفت: طبق مصوبه هیئت مدیره گاز کشور از 4 مهرماه جاری شهرستان فریمان به عنوان 20 و ششمین شهری است که تعرفه گاز آن طبق نرخ اقلیم سردسیری کشور محاسبه می شود.

,

وی گفت: شهروندان شهرهای فریمان،قلندرآباد، سفیدسنگ و روستاهای تابعه از این تاریخ به بعد از کاهش 30 درصدی محاسبه گازبها برخوردار می شوند.

,

انتهای پیام/رض

]
نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی: براساس مصوبه هیئت مدیره گاز کشور از 4 مهرماه جاری شهرستان فریمان به عنوان 20 و ششمین شهری است که تعرفه گاز آن طبق نرخ اقلیم سردسیری کشور محاسبه می شود.