تمدید ثبت نام اردوی جهادی جهت اعزام به کربلا در اربعین حسینی/ در صورت استقبال 90 دانشجوی جهادگر به کربلا اعزام می شوند
[

 به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سیدحسین سیدین مسئول بسیج دانشجویی پیام نور استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار«دانشجو سلام» از اعزام جهادگران دانشجو جهت خدمت رسانی به زائران حسینی به کربلا خبر داد.

, «دانشجو سلام», «دانشجو سلام»,

وی با بیان اینکه برای نخستین بار اردوی جهادی در کربلای حسینی برگزار می شود، افزود: در حال حاضر بنا داریم دانشجویان علاقمند را در قالب یک دستگاه اتوبوس جهت خدمت رسانی زائران حسینی در ایام اربعین به کربلا اعزام کنیم.

,

این فعال دانشجویی استان از افزایش ظرفیت اعزام دانشجویان خبر داد و تصریح کرد: ثبت نام دانشجویان علاقمند تا فردا تمدید شده است که در صورت استقبال جهادگران از این اردوی معنوی، آمادگی اعزام 90 دانشجو را در قالب 2 دستگاه اتوبوس داریم.

,

سیدین با اشاره به اینکه اردوی جهادی کربلا مختص دانشجویان پسر است ، تاکیدکرد: جهادگران دانشجو از 17 آبان ماه به کربلا اعزام و 3 آذر ماه به استان برمی گردند.

,

مسئول بسیج دانشجویی پیام نور گلستان خاطرنشان کرد: اردوی جهادی کربلا 11 روز بطول می انجامد و دانشجویان با پرداخت هزینه 200 هزار تومان می توانند از این اردوی معنوی بهره مند  شوند.

,

وی گفت: امسال برای نخستین بار جهادگران دانشجو استان گلستان با گروه جهادی استان یزد بصورت همزمان در قالب کاروان های اربعین حسینی به کربلا اعزام می شوند.

,

سیدین گفت: دانشجویان علاقمند تا فردا مهلت دارند جهت اعزام به اردوی جهادی کربلا به وب سایت www.abdalion.ir مراجعه نمایند یا به مدیر کانال دانشجوییbasij_pnu پیام دهند.

, www.abdalion.ir,

انتهای پیام/

]
مسئول بسیج دانشجویی پیام نور گلستان از اعزام گروه جهادی دانشجویی جهت خدمت رسانی به زائران حسینی در اربعین خبر داد.