مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اهواز مزار شهدای گمنام را در یابند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازموج چهارم”:فرهاد حمزه لویی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در سخنانی با اشاره به شهدای دانشجوی این دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه جندی شاپور افتخار دارد که ۲۳ دانشجوی آن در راه دفاع از اسلام و انقلاب خون خود را نثار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم”:, موج چهارم,

وی با بیان اینکه با خواندن کتاب “دغدغه های فرهنگی” که مجموعه ای از سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، می توانیم بخوبی به جایگاه جوانان و دانشگاهیان در هشت سال دوران دفاع مقدس پی ببریم گفت: اعتقاد جوانان به ولایت، رهبری و حفظ ارزش های اسلامی سبب شد تا جوانان سینه ی خود را در مقابل تیرهای دشمن سپر کنند.

,

حمزه لویی ادامه داد: متاسفانه امروزه دشمن با جنگ نرم، فرهنگ و اعتقادات جامعه ی ما را نشانه گرفته است و لازم است با انجام اقدامات فرهنگی در جامعه بویژه دانشگاه ها در مقابله با دشمن بایستیم.

,

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه حدود یک سال است که با تاسیس کانون دانشجویی تحت عنوان” ۲۳ مهاجر” در جهت حفظ یاد و خاطره ی شهدا و نشر ارزش های فرهنگ شهادت در بین دانشگاهیان بویژه دانشجویان بر آمدیم افزود: این اقدام با هدف به زانو در آوردن دشمن صورت گرفته است.

,

وی به عدم منافات تحصیل و حفظ ارزش های فرهنگی و جهاد اشاره و خاطرنشان کرد: از اردیبهشت ماه سال جاری مقرر شد سالگرد این شهدای دانشجو در دانشکده های مرتبط با رشته ی تحصیلی شان برپا شده و در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دانشجو، دیدگاه ها و وصیت نامه ی وی به دانشجویان عرضه شود.

,

حمزه لویی با بیان اینکه در اردیبهشت ۹۵ که مقارن با تاریخ شهادت سید عبدالرضا موسوی بود، مراسم سالگرد شهادت این رشادتمند بزرگ در دانشکده ی پزشکی برپا شد، گفت: بسیار مفتخریم که تاکنون توانسته ایم سالگرد چندین شهید دانشجو را در دانشگاه برگزار کنیم که خوشبختانه با استقبال دانشجویان مواجه بوده است، همچنین افتخار تدوین هشت ویژه نامه ی مربوط به این شهیدان، چاپ عکس شهدا بر روی شاسی، معرفی شهدای دانشگاه در زمان سالگرد از طریق هفته نامه ی جندی شاپور دانشگاه و ختم صلوات جهت این بزرگواران نصیب ما شده است.

,

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اهواز راه اندازی سایت مستقل برای شهدای دانشجوی دانشگاه به همت روابط عمومی دانشگاه به آدرس http://shohada.ajums.ac.ir را یکی از اقدامات برجسته دانشگاه در این خصوص دانست.

,

وی در خصوص برنامه های در دست اقدام این کانون گفت: برگزاری دوره ی روایتگری از زبان دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی، بازدید میدانی، برگزاری کلاس های تخصصی پیرامون نقش دانشگاه علوم پزشکی در ۸ سال دفاع مقدس شامل رشادت های پزشکان و پرستاران و اردوهای راهیان نور از این جمله می باشند.

,

حمزه لویی از تلاش های ندا وحدتی نیا کارشناس فرهنگی و علیرضا افزون دانشجویی رشته دندانپزشکی و دبیر کانون ۲۳ مهاجر در اجرای این برنامه ها تشکر و عنوان کرد: لازم است رئیس، معاونین فرهنگی و روابط عمومی دانشکده ها در برپایی هر چه با شکوه تر مراسم سالگرد در دانشکده ها همکاری نمایند و دانشجویان نیز جهت مشارکت و فعالیت در این راستا به عضویت این کانون در آیند.

,

گفتنی است این سخنان در حالی از سوی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان شده است که نزدیک به ۴ ماه است مرمت و بازسازی مزار ۵ شهید گمنام این دانشگاه به علت کارشکنی ها و اعمال سلیقه ها به  تعویق افتاده است.  

, گفتنی است این سخنان در حالی از سوی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان شده است که نزدیک به ۴ ماه است مرمت و بازسازی مزار ۵ شهید گمنام این دانشگاه به علت کارشکنی ها و اعمال سلیقه ها به  تعویق افتاده است.  , گفتنی است این سخنان در حالی از سوی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان شده است که نزدیک به ۴ ماه است مرمت و بازسازی مزار ۵ شهید گمنام این دانشگاه به علت کارشکنی ها و اعمال سلیقه ها به  تعویق افتاده است.  ,

 

]
در حالی از سوی مدیر امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سخن از شهدا و حفظ یاد و خاطره ی آنان به میان می آید که نزدیک به ۴ ماه است مرمت و بازسازی مزار ۵ شهید گمنام این دانشگاه به علت کارشکنی ها و اعمال سلیقه ها به تعویق افتاده است.