ادامه راه انقلاب، سلامت همه را تضمین می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای تفرش، سردار سرلشکر پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اولین کنگره ۴۰۰ نفر از سرداران، فرماندهان و شهدای شهرستان تفرش گفت: شهرستان تفرش کانونی از سادات حسینی بوده است که نوادگان این شجره سادات حسینی به مناطق دیگر کشور رفته و در آنجا پرورش یافته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

, ,

رضایی اظهار کرد: شهرستان تفرش مفتخر به وجود شخصیتهای علمی نظیر پروفسور حسابی بنیانگذار علم فیزیک و سرداران بزرگی نظیر شهید سعید سلیمانی است و با توجه به اینها می توان تفرش را قطعه ای از بهشت انسانیت و معنویت دانست.

,

وی افزود: ملت ایران نیز یک ملت چند بعدی است یعنی هم دارای بعد فرهنگی و هم دارای بعد علمی است و مراجع و دانشمندان زیادی در کشور ایران تربیت یافته اند؛ از سویی دیگر سرداران و شهدای بسیاری در کشور پرورش یافته اند. ملتهای چند بعدی می توانند تمدن ساز باشند و اینها نشانه بروز و ظهور حادثه مهمی در تاریخ کشور است.

,

فرمانده سپاه پاسداران در طول هشت سال دفاع مقدس با بیان این مطلب که شهدا از ابتدای انقلاب اسلامی پیام انقلاب را دریافت کرده و در راه حفظ آن جانفشانی کردند، بیان کرد: انقلاب اسلامی سرآغاز یک حادثه بزرگ بود که همه کاخها و کوخها را از بین برد و شعارهایی نظیر مبارزه با ظلم و استکبار، ایجاد عدالت جهانی و... را مد نظر قرار داد.

,

رضایی یادآور شد: انقلاب اسلامی پیامهای مهمی دارد و صدای انقلاب اسلامی در جهان طنین افکنده است. دشمنان درصدد هستند تا از طرق مختلف چراغ انقلاب اسلامی ایران را خاموش کنند، اما به لطف الهی هر روز این چراغ پرفروغ تر می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: پیام شهدا این است که انقلاب و قیامی را که آنها شروع کرده اند، ما به عنوان میراث داران آنها، ادامه دهیم. پیام شهدا فداکاری، وحدت، ولایت پذیری و حفظ و تقویت ارزشهای انقلاب است. ادامه راه انقلاب، سلامت همه را تضمین خواهد کرد.

,

 برای دیدن تصاویر کنگره شهدای تفرش اینجا را کلیک نمایید.

, اینجا ,

برای دیدن تصاویر سفر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به تفرش اینجا را کلیک نمایید.

, اینجا,

انتهای پیام/

]
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام شهدا این است که ما به عنوان میراث دارانشان، انقلاب و قیامی را که شروع کرده اند، ادامه دهیم؛چراکه این راه سلامت همه را تضمین خواهد کرد.