حمایت جریان المستقبل از میشل عون
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعدالحریری رئیس جریان المستقبل در نشستی با حضور برخی شخصیت های سیاسی لبنانی گفت: پس از حدود دو سال و نیم خلاء ریاست جمهوری در لبنان از نامزدی میشل عون حمایت می کند. میشل عون رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در مجلس لبنان و نامزد مورد حمایت حزب الله در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت برای حل بحران کشورش دست خود را به سوی همه لبنانی ها دراز می کنم. عون افزود: دسته بندی های سیاسی وجود دارد اما همه ما برای بازسازی وحدت ملی و استقلال لبنان تلاش خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سعدالحریری رئیس جریان المستقبل در نشستی با حضور برخی شخصیت های سیاسی لبنانی گفت: پس از حدود دو سال و نیم خلاء ریاست جمهوری در لبنان از نامزدی میشل عون حمایت می کند. میشل عون رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح در مجلس لبنان و نامزد مورد حمایت حزب الله در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت برای حل بحران کشورش دست خود را به سوی همه لبنانی ها دراز می کنم. عون افزود: دسته بندی های سیاسی وجود دارد اما همه ما برای بازسازی وحدت ملی و استقلال لبنان تلاش خواهیم کرد.,

 

,

 

,

منبع:شبکه خبر

, منبع:شبکه خبر]
با حمایت جریان المستقبل لبنان از نامزد مورد حمایت حزب الله برای ریاست جمهوری این کشور، دو گروه ، تماس همه گروه های سیاسی را برای تفاهم ملی و جامع خواستار شدند.