کسب شش مدال رنگارنگ توسط ووشوکاران ملایری در مسابقات قهرمانی کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا محمد شاهسوند در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی ووشو کشور اظهار داشت: رقابت‌های ووشو سبک خواچوان قهرمانی کشور به مدت دو روز در شهر قزوین و در رده‌های سنی نونهال، نوجوان، جوان و بزرگ‌سال کشور در دو بخش تالو و ساندا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: ورزشکاران باشگاه بقیة‌الله شهرستان ملایر در قالب تیم استان همدان با  هفت  شرکت‌کننده در رده سنی نوجوانان در این مسابقات حضور داشتند.

,

مربی تیم ووشو ملایر گفت: تیم ملایر در این مسابقات  با سرپرستی و مربیگری استاد محمد شاهسوند(رئیس خواچوان ووشو استان همدان) و مربیگری سجاد شاهسوند  موفق به کسب یک مدال طلا و پنج مدال برنز شد.

,

وی با اشاره به مدال‌آورانتیم ملایر در این مسابقات بیان کرد: امیرحسین فراهانی ورزشکار طلایی تیم ملایر در این رقابت‌ها بود و با غلبه بر تمامی حریفان مدال طلا را به گردن آویخت.

,

شاهسوند گفت: علی کولیوند، رضا ترکمن، امیررضا پارسا، امیرمحمد صفری و محمدمهدی فرمانی هم در این مسابقات موفق به کسب مدال برنز شدند.

,

وی گفت: در این رقابت‌ها کمیل قنبری از داوران خوش‌نام ملایری به‌عنوان داور در این مسابقات حضور داشت و داوری مسابقات مختلف را انجام داد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
مربی تیم ووشو ملایر گفت: ورزشکاران ملایری در مسابقات قهرمانی ووشو سبک خواچوان قهرمانی کشور در قزوین موفق به کسب شش مدل رنگارنگ شدند.