شرکت 44 نفر در دو رده سنی در مسابقات تنیس روی میز آزاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شاهین سمیعی در گفت‌وگو با آوای سیدجمال ؛ با اشاره به برگزاری از مسابقات تنیس روی میز در روز جمعه، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 44 بازیکن شرکت کردند که از این تعداد 24 بازیکن زیر 15 سال و 20 بازیکن بالای 15 سال بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

وی تصریح کرد: در رده سنی زیر 15 سال بازیکنان در 6 جدول 4 نفره به‌صورت گروهی باهم به رقابت پرداختند و از هر جدول 2 نفر راهی مرحله حذفی شدند.

,

مربی تنیس روی میز اسدآباد یادآور شد: در پایان  مسابقه نفر اول تا سوم در رده زیر 15 سال سن به ترتیب شایان یوسفی، حسین اتفاقیان و امیرعلی مظاهری بودند.

,

وی همچنین افزود: در رده سنی بالای 15 بازیکنان در 4 جدول گروهی 5 نفره بازی کردند که 8 نفر در یک جدول دو حذفی رقابت کرده و نفرات برتر از اول تا سوم به ترتیب سجاد چلبی، امید بشیری و نوید رضویان بودند.

,

سمیعی خاطرنشان کرد: به نفرات برتر در هر دو رده سنی جوایز نقدی و حکم قهرمانی و تمامی شرکت‌کنندگان لوح یادبود و بازیکنانی که خوش درخشیدند حکم قهرمان آینده و نیز مربی‌های حاضر لوحی با عنوان مربی نمونه اهدا شد.

,

وی با اشاره به شرکت 4 بازیکن دختر نیز در این دوره از مسابقات، گفت: این بازیکنان در دو رده سنی شرکت کرده و بازی‌های چشمگیری از خود بجای گذاشته و آینده خوبی را پیش روی دارند

,

سمیعی در پایان سخنانش از آقایان حسام شیخ محمدی، پیمان نوروزی به‌عنوان سرپرست برگزاری این مسابقات، بازیکنان و خانواده‌های آنان، رئیس اداره ورزش و جوانان و هیئت پینگ‌پنگ شهرستان قدردانی کرد.

,

انتهای پیام/

]
مربی تنیس روی میز اسدآباد از شرکت 44 نفر در دو رده سنی در مسابقات تنیس روی میز آزاد خبر داد.