رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان،در معیشت مردم تحول آفرین است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار مردم استان مرکزی با رئیس جمهور گفت: استان مرکزی استان امام(ره) و بزرگان کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف آبادی قانون اساسی را از زحمات امام (ره) عنوان و اظهار کرد: در قانون اساسی محور و رکن اساسی مقام معظم رهبری است و خبرگان بهترین تصمیم را در خصوص رهبری داشتند.

,

وی مردم سالاری دینی را یکی از اصول روشن دانست که در طول ۳۸ سال از انقلاب وجود داشته است.

,

امام جمعه اراک ریاست قوه مجریه را یکی از مسئولیت های مهم عنوان کرد که اداره امور اجرایی کشور را برعهده دارد.

,

دری نجف آبادی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از سوی دولت توفیقاتی را در عرصه بین المللی، مهار تورم و حوزه بهداشت و سلامت به دست آورده ایم.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به مشکلات پیش روی مردم جامعه از قبیل بیکاری و مشکلات معیشت اشاره کرد و ادامه داد: دولت باید برای رفع این مشکلات برنامه ریزی مناسبی را داشته باشد تا هر چه زودتر شاهد رفع این مشکلات باشیم.

,

دری نجف آبادی به مسائل و مشکلات استان مرکزی و کلانشهر اراک اشاره کرد و گفت: استان مرکزی در حوزه مسائل محیط زیست و مشکلات واحدهای صنعتی استان دارای مشکلاتی است که امیدواریم در این سفر تصمیمات خوبی در این زمینه گرفته شود.

,

امام جمعه اراک با بیان اینکه استان مرکزی دارای ظرفیت های بالقوه در بخش های مختلف است بیان کرد: متاسفانه صنایع استان در سال های اخیر دچار مشکل شده اند که رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان مرکزی می تواند در معیشت مردم تحول آفرین باشد.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی مشکل کم آبی را یکی دیگر از مشکلات مردم استان عنوان کرد و افزود: امیدواریم دولت برای رفع مشکلات برنام ریزی مناسبی را داشته باشد.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم سفر هیات دولت به استان مرکزی منشا خیر و برکت درسطح بین المللی و ملی و استانی باشد.

,

انتهای پیام/

]
آیت الله دری نجف آبادی در مراسم سفر رئیس جمهور به استان مرکزی گفت:متاسفانه صنایع استان در سال های اخیر دچار مشکل شده اند که رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان مرکزی می تواند در معیشت مردم تحول آفرین باشد.