بانک پاسارگاد بانی انتقال آب از سد طالقان به آبیک شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رحمانی فرماندار آبیک در گفت وگو با نگاه آبیک اظهار کرد: برای برون رفت از مشکلات راهی جزء توجه به صنعت کسب و کار و بازار داخلی و خارجی نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک ,

 وی افزود: تمام هم و غم استاندار قزوین در رابطه با صنایع و واحدهای تولیدی می‌باشد و در این زمینه هیچگونه کوتاهی را نپذیرفتند و نمی‌پذیرند.

,

رحمانی با اشاره به رفع چالش‌های اصلی در شهرک‌های صنعتی آبیک، عنوان کرد: به نوعی در چند سال گذشته صنعت ما با چالش‌های جدی روبرو شده و این چالش‌های جدی جزو دغدغه‌های اساسی دولت مردان قرار گرفته است.

,

این مسؤول مطرح کرد: اگر ما راهی برای برون رفت از این موضوعات پیدا نمی‌کردیم و نکنیم شاید کشور ما نتواند در جهان امروزی که با تمام قوا نسبت به عقب نگه داشتن ایران تلاش می‌کنند پا برجا بماند. 

,

فرماندار آبیک ادامه داد: ما در سال‌های نه چندان دور به رشد بسیارخوبی رسیده بودیم لیکن با تحریم‌های ظالمانه در طبقات و موضوعات مختلف به نوعی کشور دچار تحریم شد که متأسفانه بعضی از این تحریم‌ها جدی گرفته نشد که اگر جدی می‌گرفتیم و با دیپلماسی مسائل حل می‌شد امروز کشور از لحاظ اقتصادی دچار چالش نمی‌شد.

,

وی اظهار کرد: به لطف خدا رئیس‌جمهور و تیم مذاکره کننده دکتر ظریف تحت زعامت مقام معظم رهبری این بهانه عظیم را از دشمنان گرفتند و ایران عزیزمان توانست یک مانع بزرگ را از پیش پا بردارد هرچند دشمنان باز دشمنی خودشان را دارند و متأسفانه در داخل نیز نسبت به این موضوع دامن زده می‌شود.

,

این مسؤول تصریح کرد: امروزه خیلی از مسیرها باز شده و ما می‌توانیم برای آینده کشور بهتر برنامه‌ریزی کنیم چنانچه در چند سال گذشته دولت تدبیر و امید تلاش کرده صنعت را از رکود خارج کند و در جلسات مختلف چند موضوع خیلی حائز اهمیت است از جمله راه اندازی صنایع و رهایی از رکود، بحث سرمایه در گردش و ثبت نام در سایت بهین یاب مورد تاکید و پیگیری است.

,

وی ببان داشت: شهرک صنعتی کاسپین به رشد خیلی خوبی رسیده نه تنها به حالت همسانی رسیدیم بلکه ۲ درصد پیشرفت داشته و این نشاندهنده حرکت رو به جلو است.

,

فرماندار آبیک تأکید کرد: حالا که حرکت شتاب گرفته باید به مباحث اصلی که همان کسب و کار در بازار داخلی، مشتری مداری و … است، بپردازیم چرا که اگر نتوانیم برای محصولات تولیدی بازاریابی کنیم این حرکت را عقیم نگه داشته‌ایم و برای عقیم نگه داشته نشدن هدف باید تلاش کنیم برای تولیدات در بازار داخلی و خارجی بازاریابی نمایم.

,

وی خاطر نشان کرد: شهرک صنعتی کاسپین امروز از نظر زیر ساخت و بیس کار جزء دومین شهرک صنعتی و از لحاظ تنوع چهارمین شهر صنعتی در کشور و نمود این در جذب بازار داخلی و خارجی و این روند اگر با مدیریت خوب و بسترسازی به رشد عالی برسد و با اخذ مجوز بین‌المللی بتوان مقام اول را کسب نمایم و این دور از دسترس نیست با همت و تلاشی که استاندار دارند و کمک شما مدیران صنایع و ما خدمتگزاران عرصه سیاسی استان و شهرستان دست در دست هم بدهیم و زیر ساخت‌ها را آماده کنیم.

,

وی اذعان کرد: با عنایت به اینکه قزوین استان و قطب صنعتی و کشاورزی است و زیباتر اینکه با وجود ۱۵۰۰۰۰ دانشجو استان دانشگاهی نیز محسوب می‌شود از این ظرفیت و پتانسیل باید برای تلفیق حوزه دانشگاه و صنعت تلاش کنیم تا بتوانیم از تفکر دانشگاهی استفاده کنیم.

,

وی در ادامه اظهار کرد: از ورود چنین تشکل‌هایی به استان و شهرک صنعتی و انتخاب شهرک صنعتی کاسپین بعنوان پایلوت خرسندیم و از هر نظر مناسب ما حمایت می‌کنیم قطعاً مسئولین استان هم حمایت خواهند کرد.

,

فرماندار آبیک یادآور شد: در سفر اخیر رئیس‌جمهور و هیات همراه به استان به خیلی از مسائل زیرساختی پرداخته شد و مصوبات خوبی داشتیم برای دسترسی راه‌های، آماده‌سازی و … که باعث رشد و شکوفایی صنعت خواهد بود و شما از این منظر نیز می‌توانید برای بازاریابی استفاده کنید.

,

رحمانی در پاپان مطرح کرد: از جمله مسائل مطرح شده برای شهرک صنعتی کاسپین به دنبال اجرای پل غیر همسطح و افزایش مساحت و گسترش این شهرک هستیم و همچنین انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین که مصوبه داشتیم و  تفاهم نامه با بانک پاسارگاد منعقد و از اول دی ماه کلنگ به زمین زده خواهد شد.

,

انتهای پیام/م

]
فرماندار آبیک با اشاره اینکه انتقال آب از سد طالقان به آبیک از خواسته‌های به حق مردم آبیک است، گفت: طی تفاهم نامه‌ای با بانک پاسارگاد از اول دی ماه کلنگ انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین به زمین زده خواهد شد.