صدرنشینی پرسپولیس در لیگ بی ارزش است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نوری درباره 4 امتیازی که تراکتورسازی در دو بازی اخیر از دست داد و صدر جدول را به پرسپولیس واگذار کرده اظهار داشت: «نتایجی که گرفتیم شاید به نسبت بازی که ارائه کردیم کم بوده اما بالاخره جذابیت‌های فوتبال به همین اتفاقات است. ما تلاش خودمان را کردیم تا تیم برتر میدان باشیم و در این راه موفق هم بود‌ه‌ایم خوب پیروز نشدیم که این هم جزو طبیعت فوتبال است که همواره تیم برتر برنده از زمین خارج نمی‌شود.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

هافبک تراکتورسازی در خصوص اشتباهات داوران در دیدارهای این فصل تراکتورسازی بیان کرد: «عادت کرده‌ام در کار داوران دخالتی نداشته باشم. به نظرم اشتباهات داوران را باید کمیته داوران مورد بررسی قرار دهد و برخورد لازم را با آنها داشته باشد. مسلما در بازی با فولاد داور می‌توانست بهتر عمل کند و برخی اشتباهات را به ضرر تیم ما نداشته باشد اما نتوانست و به ضرر ما سوت زد. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. بالاخره آنها زحمت خود را کشیدند و باید بپذیریم که اشتباه داوری بخشی از فوتبال است. امیدوارم که میزان اشتباهات تاثیرگذار داوران ما کمتر شود تا تیم‌ها بهتر بتوانند بازی کنند و اسیر مسائل حاشیه‌ای نشوند.»

,

 

,

او درباره دربی تبریز و دیدار با گسترش فولاد گفت: «قطعا یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل خود را پیش‌رو داریم. گسترش تیم خوب و جانداری است. تقریبا در اکثر بازی‌ها بهتر از تیم حریف خود بازی کرده و اما با بدشانسی نتوانسته به امتیازات بیشتری برسد. مربی جوان و با دانشی چون فراز کمالوند دارد و می‌آید تا در ورزشگاه بنیان‌دیزل 3 امتیاز را از ما بگیرد. باید مراقب باشیم که بازنده نباشیم و برابر گسترش آماده نتیجه لازم را بگیریم.»

,

 

,

نوری در مورد اینکه توانسته خودش را در ترکیب تیم تراکتورسازی جا بیندازد، بیان کرد: «شرایطم از ابتدای فصل خیلی بهتر است و به شناخت خوبی از هم تیمی‌هایم رسیده‌ام. مصدومیت جزئی دارم که این روزها با فیزیوتراپی در حال مداوای آن هستم. امیدوارم به شرایط بازی برسم تا دست امیرقلعه‌نویی بازتر باشد و بتواند با نگاه بازتری تیمش را برای بازی با گسترش فولاد بچیند.»

,

 

,

نوری در واکنش به این موضوع که آیا تراکتورسازی توانایی آن را دارد که صدرجدول را از پرسپولیس بگیرد، خاطرنشان کرد: «به نظرم الان صدرنشینی در لیگ کاذب است و ارزشی ندارد. مهم آخر فصل است که تراکتورسازی باید آن زمان تیم اول لیگ ایران باشد. چه بسا تیم‌هایی که در سال‌های گذشته هفته‌ها صدرنشین بودند و در چند هفته آخر جای خود را به تیمی دیگر دادند. برای همین صدرنشینی الان و حتی نیم‌فصل اصلا به درد نمی‌خورد. جام را به تیم اول انتهای فصل می‌دهند. ما رقیبان سختی داریم و برای آنکه قهرمان شویم باید با برنامه از آنها عبور کنیم.»

,

 

,

منبع:جام نیوز

]
نوری در واکنش به این موضوع که آیا تراکتورسازی توانایی آن را دارد که صدرجدول را از پرسپولیس بگیرد، خاطرنشان کرد: «به نظرم الان صدرنشینی در لیگ کاذب است و ارزشی ندارد. مهم آخر فصل است که تراکتورسازی باید آن زمان تیم اول لیگ ایران باشد.