اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان جاسک با رویکرد محرومیت زدایی برگزار شد/بیانیه اجلاس مجمع بسیج شهرستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  مکران نیوز:محمد احمدی فرماندار جاسک در ابتدای این مجمع، ضمن تسلیت ایام حزن و اندوه خاندان عصمت و طهارت گفت: محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور بویژه روستاها و تلاش برای توجه به مستضعفان و محرومان و تقویت هر چه بیشتر آنها، از جمله شعارها و آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی است که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توجه شایانی به آن معطوف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مکران نیوز,

احمدی افزود: محرومیت زدایی از دغدغه های مقام معظم رهبری است و نامگذاری این سال ها هم نشان از نگاه ویژه ایشان به این مهم است.

,

وی در ادامه از تشکیل چهار کارگروه زیرساخت- فرهنگی- بهداشت و اشتغال در قالب طرح محرومیت زدایی خبر داد و خاطر نشان کرد هر جا سپاه و بسیج پیشتازی کرده آنجا موفقیت و سرافرازی بوده است.

,

فرماندار جاسک افزود: تلاش برای کاستن از عدم توازن های اجتماعی، فرهنگی و سرزمینی و در جهت تعدیل نا برابری میان شهر و روستا از حیث فرصت ها،منابع و منافع،ضرورتی اساسی و اجتناب ناپذیر به شمار می رود.

,

در ادامه سردار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: ماموریت اصلی سپاه حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است و یکی از عرصه هایی که برای حفاظت از انقلاب تشخیص داده شده است موضوع اقتصادی و محرومیت زدایی است و در گام اول 6 دهستان استان را شروع که 100در صد اعتبارات آن از اعتبارات فرماندهی کل سپاه است.

,

وی با اشاره به اینکه در 6 دهستان هرمزگان در سال 95 طرح محرومیت زدایی انجام میشود ابراز امیدواری کرد:انشاالله بتوانیم در همه دهستانهای سراسر استان این طرح را اجرا کنیم.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در ادامه افزود:نحوه اجرای این برنامه بر اساس نیاز،خواست و اولویت مردم و همراهی آنها و همچنین تعامل همه دستگاهها خواهد بود.

,

وی گفت:جهت پرهیز از موازی کاری، اولویت بندی طرح ها و اجرای آن با نظر مستقیم مردم دهستان ها است، همچنین حل مشکلات مناطق محروم، عزم هماهنگ دولت و مردم را می طلبد و اگر سپاه و بسیج نیز به این حوزه ورود کرده اند، اقدامات آنها نقش مکمل دارد و زمانی قرین موفقیت خواهد بود که با همدلی و همراهی و مساعدت ساکنان مناطق محروم همراه باشد.

,

سردار ترابی خدمت رسانی به مردم و رفع محرومیت از چهره مناطق دور افتاده کشور و برقراری عدالت اجتماعی را از جمله برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید قدردان نظام اسلامی باشیم که در سایه آن فعالیت‌های محرومیت زدایی انجام می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد:جهت پرهیز از موازی کاری، اولویت بندی طرح ها و اجرای آن با نظر مستقیم مردم دهستان ها است، همچنین حل مشکلات مناطق محروم، عزم هماهنگ دولت و مردم را می طلبد و اگر سپاه و بسیج نیز به این حوزه ورود کرده اند، اقدامات آنها نقش مکمل دارد و زمانی قرین موفقیت خواهد بود که با همدلی و همراهی و مساعدت ساکنان مناطق محروم همراه باشد.

,

در پایان برنامه، بیانیه اجلاس مجمع بسیج شهرستان جاسک به شرح ذیل قرائت شد:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

, بسم الله الرحمن الرحیم, بسم الله الرحمن الرحیم,

حمد و سپاس خداوندی که به پاس پیروی محض همه مردم به ویژه بسیجیان از ولایت مطلقه فقیه و ایستادگی و شهادت‌طلبی آنان نعمت بی بدیل رهبری عزیز و پیروزی های روز افزون را نصیب این ملت نمود.

,

حمد و سپاس خدا را که در استمرار حرکت انبیاء و رسالت پیامبر عظیم الشأن اسلام صلی الله علیه و آله و ائمه اطهار علیهم السلام نهضت تاریخی سلاله پاکشان امام خمینی (ره) را با مقاومت جانانه مردم فداکار و ولایتمدار ایران به پیروزی رساند.

,

در پرتو هدایت های حکیمانه ی ولایت فقیه و ایستادگی هوشمندانه مردم، توطئه های ظالمانه استکبار یکی پس از دیگری در هم شکسته و استمرار این راه عزتمند، میراث شکوهمندی را نصیب ملت ما بلکه جامعه بشری کرده است که حفظ و تعالی آن تکلیف گران سنگی بر دوش همه ی ماست.

,

آنچه امروز دشمن به آن دل بسته فرسایش اعتقادات و تضعیف ایمان ماست. امروز آنها به تقویت روح راحت طلبی و سازشکاری و غلبه ی اسلام آمریکایی چشم دوخته اند و تنها ابزار آنها ترویج انحراف و فساد و فتنه و تفرقه است و فشار اقتصادی هم جز وسیله ای برای رسیدن به این هدف نیست.
امید اصلی دشمن ایجاد شکاف و فرقه, فرقه کردن مسلمانان و پراکندن آنان از حول محور ولایت است. این هدفی است که دشمن حاضر شده برای آن به رسواترین جنایت ها دست بزند و ننگ حمایت از جنایتکارترین تروریست ها را بپذیرد و یا با جریان هایی که سال ها ضد استکباری شناخته می شوند از در آشتی و همکاری در آید و این میدان کار را پیچیده تر کند.

,
,

مجمع بسیج شهرستان جاسک مواضع، دیدگاه ها و مطالبات و انتظارات بسیجیان برای حرکت در مسیر انقلاب و پیشبرد اهداف متعالی آن به ویژه تحقق جامعه اسلامی را به این شرح اعلام می دارد :

,

1- تقویت همگرایی و تحکیم وحدت ملی و انسجام امت اسلامی حیاتی ترین نیاز برای تداوم موفقیت ها و امکان پذیر کردن حرکت به سوی جامعه اسلامی است و تبلور این وحدت در پایبندی به راه امام خمینی (ره) و پیروی کامل از ولایت فقیه حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی میداند.

,

2- حل مشکلات مردم، رفع رکودو تأمین معیشت و سلامت و حفظ و تعالی کانون خانواده و رشد صحیح جمعیت و بویژه حل مشکل بیکاری و هموار ساختن راه اشتغال عزتمند عموم مردم نمی باید تحت الشعاع رقابت های سیاسی واقع شود و بلکه باید در صدر اهداف دولت و عموم کارگزاران قرار گیرد.  امروز خدمت به مردمی اینچنین استوار و الگو در آزادیخواهی و حق طلبی، بالاترین عبادت ها است.

,

3- تنها راه غلبه بر مشکلات کشور در عرصه اقتصادی و تأمین رفاه و معیشت پایدار، توجه به اقتصاد درون زا و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است..

,

باید به جای چشم دوختن به بیرون برای حل مشکلات اقتصادی به مردم خودمان اعتماد کنیم و با محور قراردادن تولید ملّی و سپردن اقتصاد به مردم و استفاده از ظرفیت های بالای جوانان، به این سیاست ها جامه ی عمل بپوشانیم.

,

. 4- اصلاح نظام اداری، پیشگیری از بروز فساد مالی و برخورد قاطع و بدون گذشت با مفاسد اقتصادی وسواستفاده از بیت المال بدون هرگونه استثناء و تبعیض که از مطالبات مستمر رهبری معظم انقلاب بوده و هست از دیگر ضرورت های بسیار مهم شکوفایی اقتصادی است. از قوای سه گانه انسجام و جدّیت هرچه بیشتر در این مسیر را خواهانیم.

,

5-بسیج ظرفیت منحصر به فردی است که بعد از نعمت اسلام و ولایت فقیه، مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی متعلق به همه مردم است. لذا همانگونه که نیروهای مسلح با شناخت ارزش بالای این تشکل و با برنامه ریزی، این مجموعه را به نیروی بازدارنده و تعیین کننده در میدان دفاع از کشور مبدل ساخته اند و با بهره گیری از این نیروی عظیم، پیروزی های بزرگ و سرنوشت ساز را نصیب ملت نموده اند؛ جا دارد دستگاه اجرایی کشور نیز از اعلام آمادگی بسیج برای خدمت، استقبال و از این ظرفیت عظیم مردمی برای پیشبرد سریعتر امور کشور و رفع مشکلات حل نشده و بازکردن گره های کشور بهره گیرد.

,

مجمع بسیج جاسک ازتلاشها و زحمات همه مسئولین دلسوز شهرستان در راستای رفع غبارمحرومیت از چهره شهرستان جاسک تقدیر نموده و آمادگی خود را برای همکاری لازم اعلام میدارد.
به امید پیروزی اسلام و روزی که نماز را به امامت امام خامنه ای عزیز در مسجد الاقصی اقامه کنیم و با درخواست تعجیل در فرج امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف.    

,
,    ,

  و ما النصر الاّ من عند الله العزیز الحکیم.

,   و ما النصر الاّ من عند الله العزیز الحکیم,

آبان ماه  95 مجمع بسیج شهرستان جاسک

, آبان ماه  95 مجمع بسیج شهرستان جاسک ,

 

,

انتهای پیام /م

,

 

,

 

,

 

]
اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان جاسک با رویکرد محرومیت زدایی دهستان سورک بخش لیردف شهرستان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) در سالن آمفی تاتر جاسک برگزار شد.