توقیف یک گروه شکارچی متخلف در بانه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دلسوز میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار آرباباخبر،  با اعلام این خبر اظهار داشت: شامگاه گذشته طبق گزارشات واصله از دوستداران و همیاران طبیعت در بانه مبنی بر شکار شبانه توسط دو متخلف در جاده شوی به طرف روستای خشکدره؛ بلافاصله نیروهای یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان بانه به محل اعزام و مانع از شکار و صید شبانه این متخلفین در منطقه مذکور شدند.

وی با بیان اینکه از متخلفین نیز یک سلاح شکاری از نوع ته پر ساچمه زن و یک دستگاه نور افکن بزرگ نیز کشف و ضبط شد افزود: شکارچیان در صدد بودند تا با استفاده از نور افکن و اذیت و آزار جانوران آنان را شکار کنند.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه، ضمن تقدیر از همیاران طبیعت در  ارائه این گزارش تصریح کرد: خوشبختانه به علت گزارش سریع و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان بانه متخلفین فرصت شکار پیدا نکرده  و با قدام سریع از ادامه شکار آنها جلوگیری شد.

وی افزود: ضمنا بر اساس ماده ۱۴ قانون شکار و صید و دستور مقام قضایی سلاح و مهمات کشف شده تا اتمام رسیدگی به پرونده و تعیین تکلیف از سوی دادگاه، توقیف و در اختیار اداره محیط زیست می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر، ,
,
,
,
,
,
,

 

]
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه از توقیف یک گروه شکارچی متخلف در این شهرستان طی شامگاه گذشته خبر داد.