برای توسعه کشور احزاب مختلف در مسائل کلان باید به یک فهم مشترک برسند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قرچک آنلاین- رحیم سلیمانی راد مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار قرچک آنلاین اظهار داشت: مسئولان در هر نقطه ای خدمت کنند، برای توسعه کشور تلاش می کنیم تا رفاه و آسایش مردم فراهم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین-, قرچک آنلاین, رحیم ,

وی گفت: زمانی می توانیم معانی توسعه را  لمس و درک کرد که  از بخش فرهنگ شروع شود و برای فرهنگ جامعه کارهای اساسی انجام دهیم.

,

سلیمانی راد بیان کرد: فرهنگ ما مبتنی بر آمیزه های دینی است و اگر این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم، ریشه تمام فساد و بدبختی از جامعه برداشته می شود.

,

وی تصریح کرد: مردم را باید در تمام امور جامعه مشارکت داد و سهم و نقش مردم هر چقدر پررنگ شود، توسعه و امنیت جامعه بیشتر می شود و همکاری مردم با مسئولان وحدت ملی را بوجود می آورد.

,

مدیر کل محترم امور روستایی و شوراهای استانداری تهران  در پایان خاطر نشان کرد: احزاب مختلف در مسائل کلان کشور به یک فهم مشترک برسند توسعه کشور را رقم خواهند زد.

,

, , ,

حسین عباسی بخشدار مرکزی شهرستان قرچک در ادامه بیان کرد: اگر بخواهیم روند توسعه در روستا ها شکل گیرد باید به جوانان و بانوان توجه ویژه گردد.

,

 وی افزود: عمده نیازمندی شهروندان از روستاها تامین می شود و باید برنامه های برای توسعه روستاها برنامه ریزی و تدوین شود که اکثریت جمعیت روستا را در نظر گرفته شود.

,

 عباسی  گفت: باید مردم را در مسائل روستایی سهیم کنیم تا در نگهداری و بهبود کیفیت ثمر بخش باشد و نتیجه بگیرند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: در گذشته زیر ساخت های که برای توسعه روستاها پیش بینی شده مورد توجه قرار نگرفته است و امسال که از اعتبار ناچیزی برخوردار هستیم، با بحران و مشکلات عمده ی روبرو خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری تهران گفت: احزاب مختلف در مسائل کلان کشور به یک فهم مشترک برسند توسعه کشور را رقم خواهند زد.