تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی رصد می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین مقیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا سال 96 اظهار داشت: ستاد انتخاباتی کشور از اوایل دی ماه سال جاری کار خود را برای برگزاری انتخابات 96 شروع می‌کند و فعالیت‌های اجرایی این امر آغاز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمدحسین مقیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا سال 96 اظهار داشت: ستاد انتخاباتی کشور از اوایل دی ماه سال جاری کار خود را برای برگزاری انتخابات 96 شروع می‌کند و فعالیت‌های اجرایی این امر آغاز می‌شود.,

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: اکنون به دنبال تدارکات و آموزش‌های لازم هستیم و بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات پیشین جهت استفاده از آن‌ها برای برگزاری بهتر انتخابات در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی در خصوص اولویت در برگزاری انتخابات بیان کرد: همیشه سه موضوع حق‌الناس بودن رأی مردم، مدنظر قرار دادن قانون و بی‌طرفی مجریان انتخابات در تمام مراحل و فرآیند آن دارای اولویت است.

,

این مسوؤل با تاکید به اینکه طبق سفارش مقام معظم رهبری رأی مردم حق‌الناس است، تصریح کرد: از رأی مردم صیانت می‌شود و قانون در اجرای انتخابات به عنوان اساس کار مد نظر قرار گرفته می‌شود.

,

مقیمی یادآور شد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی از فرمانداران شهرستان‌ها جهت مطالعه و یادگیری بهتر قانون امتحانی گرفته شد که در انتخابات سال جاری نیز این امتحان برگزار خواهد شد.

,

معاون سیاسی وزیر کشور در خصوص آغاز شدن تبلیغات انتخاباتی پیش از زمان مقرر گفت: انجام این امر خلاف است و موارد تخلف در اختیار هیأت نظارت قرار گرفته می‌شود، انتظار ما این است که همگی با مطالعه درست قانون طبق آن حرکت کنند تا با مشکلی روبه‌رو نشوند.

,

وی افزود: مردم با دیدن افراد قانون‌مند بیشتر به آن‌ها توجه می‌کنند و تاثیرگذاری چنین افرادی بر مردم به طور حتم بیشتر خواهد بود.

,

این مسوؤل در رابطه با رصد تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی عنوان کرد: برای رصد فضای مجازی کمیته‌ای تشکیل شده است و براساس تصمیمات گرفته شده تبلیغات در فضای مجازی نیز تنها در زمان تعیین شده صورت می‌گیرد.

,

مقیمی در پایان تاکید کرد: هر آنچه که در تبلیغات معمولی خلاف قانون است در فضای مجازی نیز دارای مشکل قانونی است و کسانی که برخلاف قانون عمل می‌کنند باید پاسخگو باشند.

,

 

,

منبع:فارس

]
معاون سیاسی وزیر کشور در رابطه با رصد تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی عنوان کرد: برای رصد فضای مجازی کمیته‌ای تشکیل شده است و براساس تصمیمات گرفته شده تبلیغات در فضای مجازی نیز تنها در زمان تعیین شده صورت می‌گیرد.