ندای"لبیک یا رسول الله" در گلستان طنین انداز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ مراسم سوگواری و عزاداری رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) همزمان با سالروز رحلت نبی اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، با حضور اقشار مختلف مردم مومن و دین دار و همچنین نیروهای مسلح در مساجد و تکایای سراسر استان گلستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین,

هیئات مذهبی، دسته جات زنجیر زنی و سینه زنی نیروهای مسلح، مسئولان، روحانیون، بازاریان، کسبه و ... با حضور در مراسم معنوی سوگواری رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ص) با سردادن ندای «یا رسول الله»عشق و ارادت خالصانه خود به خاندان عصمت و طهارت(ع) را نشان دادند.

,

قرائت زیارت از بعید رسول اکرم(ص) از سوی سوگواران از دیگر برنامه‌های مراسم امروز بود و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، نیروهای مسلح، سپاه نبی اکرم(ص)، نیروهای سرافراز ارتش، و نیروی انتظامی در این آیین عزاداری حضور برجسته داشتند.

,

همچنین حضور برجسته سلحشوران بسیجی و اقامه عزای رحلت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) در قالب دسته جات سینه زنی مشهود بود.

,

انتهای پیام/

]
مراسم سوگواری رحلت جان گداز رسول خاتم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با حضور اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی و نیروهای مسلح در مساجد و تکایای سراسر استان گلستان برگزار شد.