تشکیل زنجیره دانش آموزی "نه به اعتیاد" در پاسارگاد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از طنین پاسارگاد، زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" با حضور دانش آموزان مدارس شهرستان پاسارگاد در میدان بسیج شهر سعادت شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طنین پاسارگاد,

عبدالحسین رحیمی مدیر آموزش و پرورش پاسارگاد در این مراسم با اشاره به توطئه‌های دشمن جهت شیوع مواد مخدر اظهار داشت: امروز بر اساس توطئه‌های مخرب و مرگ‌آفرین نظام سلطه و استکبار جهت شیوع مواد مخدر در میهن اسلامی ما و سایر کشورهای اسلامی شاهد هستیم چه هزینه‌های بالا و غیرقابل جبرانی را خانواده‌های درگیر با این بلای خانمان‌سوز می‌پردازند.

,

وی افزود: امروز مؤلفه‌های جنگ نرم دشمن با استفاده از مواد مخدر و ماهواره درصدد نابودی هویت دینی، ملی و ایرانی و به ابتذال کشاندن نسل جوان ما است.

,

رحیمی گفت: دشمنان با این حربه درصدد بوده تا افکار و اراده ما را اشغال کرده و تغییر رفتار به سبک منحط غربی را با دست خودمان اجرایی کنند و از این طریق بدون جنگ و خونریزی مرزهای جغرافیایی را تصاحب کنند.

,

وی ضمن حائز اهمیت دانستن مقوله هوشیاری در خانواده‌ها نسبت به تحفه‌های شوم ماهواره و مواد مخدر از سوی استکبار جهانی بیان داشت: گرایش به تمام این معضلات از مشکلات بسیار کوچکی در خانواده آغاز می‌شود.

,

مدیر آموزش و پرورش پاسارگاد گفت: اگر بتوانیم مهارت‌هایی را در زندگی آموخته و آن را برای عمل تمرین کنیم در برابر خواسته‌های نامتعارف دیگران نه بگوییم و بدین‌صورت پیشگیری اجتماعی را در برابر این معضلات مخرب و نابودگر عینیت‌ بخشیم.

,

طنین پاسارگاد، در پایان این برنامه دانش آموزان در یک نظرسنجی که با موضوع اعتیاد به مواد مخدر بود، شرکت کردند.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
زنجیره انسانی "نه به اعتیاد" با حضور دانش آموزان مدارس شهرستان پاسارگاد در میدان بسیج شهر سعادت شهر برگزار شد.