یادواره شهدای مدافع حرم در خرم آباد برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر؛ ظهر امروز به مناسبت رو زدانشجو یادواره شهدای مدافع حرم در دانشکده فنی و حرفه ای بر گزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

قباد جهانی دبیر یادواره شهدای مدافع حرم در گفتگو با آساره خبر؛ اظهار داشت: یادواره شهدای مدافع حرم به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو  به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای پسران خرم آباد برگزار شده است.

, آساره خبر,

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند: یک ملتی که زن و مردش برای جان‌فشانی حاضرند و طلب شهادت می‌کنند، هیچ قدرتی با آن نمی‌تواند مقابله کند افزودند: تاریخ باید بداند دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب(س) دلیل و برهان نمی خواهد ، چرا که راهنماییش دل است و بهانه‌ دل و بیعت حسینیان زمان بیعتی است که به‌رنگ خون که جلوه‌ای از این عهد و پیمان را پیکر مطهر شهدای مدافع حرم به تصویر کشیده‌اند.

,

, ,

جهانی هدف از این یادواره را تجلیل ز خانواده شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای دانشکده فنی استان عنوان کردند .

,

دبیر یادواره تصریح کرد: مهمان ویژه این یادواره خجسته پور معاون امنیتی سیاسی استانداری لرستان ، اعضای شورای شهر، بسیج دانشگاه  استان ، مدیران کل اجرایی استان و همچنین خانوداه شهید مدافع حرم ، رستمی مقدم و خانواده شهیددانشجوی فنی و حرفه ای خرم آباد رامردیان حضور داشتند.

,

, ,

وی گفت: در این یادواره  حجه الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی رئیس نهاد مقام رهبری در دانشگاههای لرستان ،حجه الاسلام  و المسلمین ابراهیمی مدرس حوزه و دانشگاه و خجسته پور معاون سیاسی و امنیتی لرستان به ایراد سخن خواهند پرداخت.

,

جهانی بیان داشت: در پایان این یادواره از خانواده های معظم و معزز شهید مدافع حرم و شهدای فنی و حرفه ای و از دانشجویان ممتاز نیم سال اول سال 95  تجلیل به عمل می آید.

,

گفت و گو : کبری دریکوند

,

انتهای پیام/د

,

                                                                                     

]
یادواره شهدای مدافع حرم به مناسبت روز دانشجو با حضور خانوداه شهید رستمی در دانشکده فنی و حرفه ای پسران برگزار شد.