دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ در دانشگاه محقق اردبیلی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، دومین دوره مسابقات "نجات تخم مرغ" با حضور دانشجویان دانشگاه های اردبیل به همت انجمن علمی مکانیک در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر,

بهروز میرزایی رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تشریح جزئیات این مسابقه علمی گفت: دومین دوره مسابقات نجات تخم مرغ با حضور 55 تیم سه نفره از دانشگاه های محقق اردبیلی، آزاد اسلامی واحد اردبیل، پیام نور اردبیل، علوم پزشکی اردبیل و مدارس تیزهوشان شهید بهشتی ، فرزانگان و ام البنین در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه محقق برگزار شد.

,

وی در ادامه سخنان خود به نحوه برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: داوری  این مسابقات بر اساس وزن سازه، دقت سازه در هنگام فرود آمدن و نزدیکی آن نسبت به هدف، زمان فرود، سرعت فرود، خلاقیت در طراحی، زیبایی و رعایت اصول مکانیکی ارزیابی می شود.

,

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی در مورد  اهداف برگزاری این مسابقه، نیز به خبرنگار ما گفت: این مسابقات بمنظور ایجاد شور و نشاط در میان دانشجویان و بکارگیری مباحث تئوری در مباحث عملی، تمرین امدادرسانی در میادین جنگی، رساندن آذوقه و مواد دارویی به مناطق زلزله زده و آسیب دیده، طراحی سیستم های هوافضا جهت فرود آمدن کپسول های آتش نشانی بر روی سطح های مختلف برگزار شد.

,

 در پایان این دوره از مسابقات پس از  تیم های Paramond و بلوک 5 از دانشگاه محقق اردبیلی، تیم صدر از دانشگاه پیام نور اردبیل به مقام سوم رسید.

,

 فرهاد صادق مغانلو و رضا پیل افکن از اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی  داوری این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

,

عکاس:امیرحسین حبابی 

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
انتهای پیام/
,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
دومین دوره مسابقات "نجات تخم مرغ" به همت انجمن علمی مکانیک در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.