کسانی که فتنه‌گران را نفی نکنند نمی‌توانند بگویند ما با فتنه‌گران مبارزه می‌کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نگاه آبیک؛ صبح امروز جلسه بزرگداشت حماسه ۹ دی به ریاست امام جمعه آبیک و با حضور معاون فرمانداری آبیک و سایر مسؤولان شهرستان آبیک در دفتر امام جمعه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در این جلسه با اشاره به اهمیت دشمن شناسی اظهار داشت: فتنه از هر جنگی بد تر است. فتنه از درون است و سعی دارد از درون یک نظام را فرو بریزد ولی دشمن از بیرون سعی در نابودی نظام دارد.

,

وی تصریح کرد: کسی که می‌گوید من با فتنه مبارزه می‌کنم باید دارای ۳ خصوصیت باشد؛ اول اهل بصیرت است. اهل مقاومت و آگاه است. حق را می‌شناسد و باطل را از حق می‌داند و دوست را از دشمن تشخیص می‌دهد کسی که این ویژگی‌ها را نداشته باشد و بگوید من با فتنه مبارزه می‌کنم لاف می‌زند و دروغ می‌گوید.

,

امام جمعه آبیک ادامه داد: کسی که می‌خواهد با فتنه‌گران مبارزه کند باید این را بداند و بشناسد که دنیا زودگذر است و قابل تکیه نیست و نباید فریب دنیا را بخورند. کسانی که فتنه می‌کنند گول دنیا را خورده‌اند و دل به دنیا بسته‌اند و فکر می‌کند دنیا برای آن‌ها ماندگار است.

,

وی با تأکید بر اینکه خانه شما دنیا نیست. به این دنیای هیچ دل نبندید، متذکر شد: شما به جای دیگر خواهید رفت و این دنیا به کسی وفا نکرده است و شما برای یک چیز پوچ و تهی دنیا و آخرت خود را ویران کرده‌اید.

,

حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: عده‌ای آمدند با این انقلاب روشن و انقلابی که بر خواسته از عاشورا و نهضت امام علی(ع) است و با این انقلاب در افتادند و چطور قابل قبول است کسی که با انقلاب گره خورده است می‌تواند با دشمنان هم صحبت شوند و دشمن را کدخدا بداند.

,

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید خط قرمز خود را باید با فتنه‌گران حفظ کنند، گفت: کسانی که از فتنه‌گران حمایت می‌کنند چطور می‌توانیم حرف وی را قبول کنیم اگر به صورت حقیقی بخواهید با فتنه مبارزه بکنید باید مانند مردم در ۹ دی در خیابان‌ها حاضر شوند.

,

ریاست جلسه همایش ۹ دی متذکر شد: این آسییی که فتنه‌گران به انقلاب زدند هیچ جنگی به ما نزد و نه آمریکا و نه هیچ کشوری درگری نتوانست این آسیب را به ما بزند. آنها خود را بازیچه دست دشمن کردند.

,

امام جمعه آبیک با اشاره به اینکه وزبر راه در زمان فتنه ۸۸ یکی از مهره‌های اصلی موسوی بود، تصریح کرد: در این دولت آن وقت به فتنه‌گران پست می‌دهند. مگر وزیر راه پشتییان فتنه‌گران نبود. تازه در فاجعه قطارها علاوه بر اینکه از ملت عذرخواهی نمی‌کند بلکه بر علیه صدا و سیما نیز نامه می‌نویسد.

,

وی با اشاره به صحبت یکی از مسؤولان در قزوین گفتند: ما نمی‌توانیم مثل رجایی و باهنر باشیم، متذکر شد: عده‌ای در قزوین یا کمال بی‌شرمی این حرف‌ها را گفتند و عده‌ای دیگر می‌خواهند بر روی حرف ‌های آنها ماله بکشند.

,

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه کسانی که فتنه‌گران را نفی نکنند نمی‌توانند بگویند ما با فتنه‌گران مبارزه می‌کنیم، متذکر شد: این کسانی که ترییون دارند مانند رئیس جمهور چرا تا به حال از فتنه حرف نزنند و انها را نفی نکردند. با اینها نمی‌شود با فتنه مبارزه کرد. مردم فتنه را خاموش کردند.

,

وی افزود: مردمی که جانشان را برای این انقلاب دادند وخسارت‌های معنوی خوردند و فرزندانشان را در راه انقلاب دادند خودشان به صحنه آمدند و مشتی بر دهان فتنه‌گران کوبیدند و گفتند ما نمی‌گذاریم خون فرزندانمان را شما به هدر بدهید.

,

امام جمعه آبیک با بیان اینکه ۹ دی زنده این اگر ما تلاش نکنیم برای ۹ دی ما مرده‌ایم و خود خبر نداریم، گفت: امیدورایم برنامه‌های مسؤولین درست اجرا شود. ما بارها فقط قول شنیدیم و عمل نشد. عده‌ای باور کردند و دلشان را خوش کردند تازه فهمیدند همه آنها سراب بوده‌ است.

,

موسوی در پایان گفت: آمریکا آتشی که بر ایران می‌خواستند بزنند دامن خودشان را گرفت. برجام را که خودشان لغو کردند و تحریم‌ها را به قانون تبدیل کردند و همچنان همه سکوت اختیار کردند. آن‌هایی که می‌خواستن آمریکا را سرور کند خداوند خودشان را خاکشیر کرد.

,

انتهای خبر/

]
حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه کسانی که فتنه‌گران را نفی نکنند نمی‌توانند بگویند ما با فتنه‌گران مبارزه می‌کنیم، متذکر شد: این کسانی که ترییون دارند مانند رئیس جمهور چرا تا به حال از فتنه حرف نزنند و انها را نفی نکردند. با اینها نمی‌شود با فتنه مبارزه کرد. مردم فتنه را خاموش کردند.