366 پرونده قاچاق کالا در استان زنجان مختومه شد؛ صدور بیش از 12 میلیارد جریمه قاچاق کالا در استان زنجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت‌وگو با موج رسا, اظهار کرد: براساس آمار و عملکرد در آذرماه 1395تعداد 307 پرونده تخلفاتی در بخش های کالا و خدمات،قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو و درمان به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد و در این مدت تعداد 366 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و مختومه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: در بخش قاچاق کالا و ارز 57 پرونده به صورت خارج از نوبت در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان پس از برگزاری جلسات رسیدگی و احراز تخلفات انجام شده مختومه شد.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان بیان کرد: عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در این بخش 139 درصد بوده است.

,

وی با اشاره به صدور جریمه از تعداد پرونده‌های مختومه گفت: جریمه نقدی براساس آراء صادره در آذرماه بالغ بر 12 میلیارد و 390 میلیون ریال بوده است.

,

ممیزی ابراز کرد: در ماه اخیر تعداد 61 حکم ضبط کالا‌،15 حکم اعاده حق شاکی و 8 مورد حکم امحاء محموله‌های غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف قاچاق صادر و اجرا شده است.

,

وی با اشاره به تشدید برخورد با قاچاق کالا ابراز کرد: کالاهای قاچاق کشف شده در استان زنجان آتش زده می‌شوند و امسال مبارزه به قاچاق کالا در استان زنجان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 307 پرونده به تعزیرات حکومتی استان زنجان وارد شده است، گفت: 366 پرونده قاچاق کالا ر استان زنجان مختومه شد.