بزرگداشت حماسه 8دی در ۲۰۰روستای پرجمعیت گیلان/ مردم در مقابل خواست دشمنان در فتنه ۸۸ همه جانبه ایستادگی کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین گلمیزاده در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در آستانه هشتم دی ماه، اظهار کرد: مردم گیلان در جریان خنثی کردن فتنه ۸۸تاریخ ساز شدند و یوم الله هشت دی را خلق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی با بیان اینکه هیچوقت نباید این ایام را که از ایام الله است فراموش کرد، گفت: خداوند متعال خطاب به حضرت موسی دستور دادند که یوم الله ها را به مردم تذکر بده تا فراموش نکنند.

,

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه ۹دی از ایام الله است، اضافه کرد: خداوند متعال فضل و کرم خود را در این روز نصیب ملت ایران کرد و انقلاب اسلامی یک بار دیگر با قدرت هر چه تمام به همت مردم دیندار و رهبری عالمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری به مردم هدیه داده شد.

,

گلمیزاده با اشاره به این موضوع که ۹دی از روز های خدا است و به این روز باعظمت افتخار می کنیم، تصریح کرد: برابر خواسته های دشمن در جریان فتنه ۸۸مردم همه جانبه ایستادگی کردند و خداوند متعال به ما لطف و عنایت کرد.

,

وی با تأکید براینکه بزرگداشت این ایام بسیار مهم است، تصریح کرد: بار دیگر در مقابل چشمان دشمن وحدت ملت ایران و دفاع آنها از ارزش های اسلامی را تصویر سازی می کنیم.

,

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بار دیگر مردم در یوم الله ها هشتم و نهم دی ماه با رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت می کنند، در تشریح برنامه های این ایام در گیلان، اضافه کرد: بیش از ۲۰۰روستای پرجمعیت گیلان در این ایام بستر برنامه های متعدد در مساجد و مدرسه ها پیرامون بازخوانی فتنه ۸۸و معرفی حماسه هشتم و نهم دی ماه است.

,

وی ادامه داد: انشاالله تلاش می کنیم تا بتوانیم نسبت به این ایام ارزشمند وظایف خود را انجام دهیم و ابعاد مختلف آن را به ویژه به نسل جوان منتقل کنیم.

,

گلمیرزاده با تأکید براینکه حماسه هشت دی در تاریخ گیلان در صفحه استکبار ستیزی گیل مردان ثبت شده است، تصریح کرد: باید این روز در سراسر گیلان بزرگ جلوه داده شود.

,

انتهای پیام/

]
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هشتم دی درصفحه استکبار ستیزی تاریخ گیلان ثبت شد، گفت: بیش از ۲۰۰روستای پرجمعیت گیلان در این ایام بستر برنامه های متعدد در مساجد و مدرسه ها پیرامون بازخوانی فتنه ۸۸و معرفی حماسه هشتم و نهم دی ماه است.