آغاز اکران فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در آذربایجان شرقی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی آناج، اظهار داشت: هفتمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار با اکران بیش از 60 اثر از هفته‌ی آتی در تبریز و شهرستانها آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: به منظور ساماندهی آثار در چندین قالب موضوعی با محوریت مدافعان حرم، جهادفرهنگی، اقتصاد مقاومتی، جنگ‌جنگ تاپیروزی، فتنه 88، مرگ بر آمریکا(شامل آثار استکبارستیزی)، تاریخ انقلاب و ملت قهرمان دسته بندی شده است که در هر پک متناسب با موضوع کلی آثار برگزیده و فاخر به نمایش در خواهند آمد.

,

 مسئول اکران استانی جشنواره فیلم عمار خاطر نشان کرد: هر پک موضوعی شامل مستند، داستانی و نماهنگ است و علاقه‌مندان جهت اکران در تبریز می توانند به دبیرخانه استانی جشنواره عمار واقع در حسینیه هنر مراجعه نمایند.

,

رحیم‌زاده افزود: در 14 شهرستان نیز رابط اکران معین گردیده است و علاقه‌مندان می توانند با ثبت نام در سایت و یا تماس با دبیرخانه استانی با رابطین شهر خود ارتباط برقرار نمایند.

,

وی با اشاره به اینکه در دوره گذشته در بیش از 300  نقطه استان فیلم‌های جشنواره اکران شده بود؛ متذکر شد: استان ما ظرفیتی بیش از اینها دارد و ما امیدواریم امسال با همکاری مردم، در بیش از 400 نقطه اکران صورت پذیرد.

,

, ,

مسئول اکران‌های مردمی جشنواره ضمن بیان این نکته که دو رویکرد ویژه در جشنواره هفتم منجر به تمایز جشنواره عمارنسبت به سالهای قبل شده است، گفت: اختصاص "هفته فیلم مدافعان حرم" که درصدد نمایش رسالت زینبی جشنواره در انتقال مفاهیم جبهه مقاومت اسلامی به سبب اهتمام ملی در حمایت از این جبهه و کثرت برکات و آثار بین المللی آن و دیگری بزرگداشت بانوان زینبی و انقلابی با معرفی چهره‌های شاخص زنان مبارز در دوران انقلاب، منجر به وجه برتری جشنواره نسبت به دوره‌های قبل گردیده است.

,

وی ادامه داد: بر همین اساس آغاز اکران‌ها و افتتاحیه استانی جشنواره نیز با این دو رویکرد بوده و اکران های ویژه در منازل شهدای مدافع حرم در تبریز و شهرستانها صورت خواهد پذیرفت.

,

رحیم‌زاده افزود: شهرستان‌های فاقد شهید مدافع حرم نیز اکران در منازل جانبازان و یا رزمندگان جبهه‌ی مقاومت اسلامی خواهند داشت.

,

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: عنوان مردمی جشنواره عمار حکایت از این دارد که جشنواره از مرحله ساخت آثار تا اکران و نقد و غیره توسط مردم انجام می پذیرد و بیانگر توجه ویژه جشنواره به آرمان توده‌ی مردم و پابرهنگان مغضوب ابرقدرت‌هاست.

,

مسئول اکران‌های مردمی جشنواره با بیان اینکه در اکران‌های عمومی علاوه بر استفاده از ظرفیت مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، مساجد، هیئات و پایگاه‌ها از ظرفیت اکران رسانه‌ای و اکران سازمانی هم استفاده می‌کنیم، بیان داشت: موج اول اکران‌های جشنواره عمار در دی ماه و موج دوم پس از اتمام ایام امتحانات با آغاز اکران دانشگاهی در بهمن ماه خواهد بود .

,

وی ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه رسانه ها، تصریح کرد: غیر از افتتاحیه متمرکز در هفته آتی، مراسم ویژه‌ی اکران در پنج مسجد محوری تبریز انجام خواهد شد و رسانه‌های استانی نیز می توانند در راستای پیشبرد این اقدام فرهنگی همگام با عموم مردم نسبت به انعکاس این جشنواره اقدام نمایند.

,

گفتنی است علاقه مندان جهت دریافت بسته های اکران می توانند به حسینیه ی هنر واقع در خیابان امام خمینی(ره). روبه روی مسجد سالار. شهیدان.کوی شهید علیپور.کوچه اول مراجعه و یا با شماره 33364719 و 09396253734 تماس بگیرند.

]
مسئول اکران استانی جشنواره فیلم عمار از برگزاری افتتاحیه "اکران فیلم‌های جشنواره مردمی" با دو رویکرد جبهه مقاومت اسلامی و بزرگداشت بانوان زیبنی در استان خبر داد.