همایش آسیب های فضای مجازی در حوزه علمیه جعفریه خلخال/ تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ، بعداز ظهر امروز با حضور جمعی از روحانیون و امام جمعه شهرستان خلخال و رئیس حوزه های علمیه استان اردبیل همایش آسیب های فضای مجازی در محل حوزه علمیه جعفریه خلخال برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری  امام جمعه خلخال روحانیون را محور تبلیغ شعائر دینی و اسلامی در جامعه معرفی و گفت: روحانیون در جامعه الگو بوده و باید با منش و زی طلبگی در تقویت سنگر مساجد و تبلیغ شعائر دینی و مذهبی تلاش لازم را انجام دهند.

,

وی گفت: جامعه از روحانیت انتظار دارد تا احکام و فرامین اسلامی در جامعه نشر یابد. رشتبری بر لزوم دقت در منش ، اخلاق و رفتار اسلامی و دینی روحانیون تاکید کرد.

,

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی رئیس حوزه های علمیه استان اردبیل نیز یکی از پروژه های دشمن در کشور را پروژه نفوذ عنوان و گفت: یکی از بسترهایی که دشمن از طریق آن پروژه نفوذ را ادامه می دهد فضای مجازی بوده و باید روحانیون با بصیرت تمام در مقابل جنگ نرم دشمن مقابله کنند.

,

نوروزی بر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه توسط روحانیون تاکید و گفت: روحانیون نقش برجسته ای در ارتباط با جامعه  داشته و می توانند مفاهیم بصیرتی را به جامعه انتقال دهند و در کاهش آسیب ها تاثیر گذار باشند.

,

 

,
 
 
 
 
 
 
 
,
 
 
 
 
 
 
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,
 
,
, , ,

عکس وگزارش : سید مصطفی مرادخانی

,

 انتهای پیام / خ 2

]
همایش آسیب های فضای مجازی با حضور روحانیون شهرستان خلخال در حوزه علمیه جعفریه خلخال برگزار شد.